Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til økologikontrol ved produktion i Tyskland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Hermed mit første indlæg, som jeg håber kan blive beriget med jeres værdifulde input.

Situationen:

Vi får produceret en økologisk mousserende drik i Tyskland. Vi medbringer selv nogle af ingredienserne fra Danmark, hvorefter de bliver forarbejdet i Tyskland og påsat vores labels. Herefter returneres de til vores lager i DK.

Komplikation:

Jeg har svært ved at vurdere, om selve økologikontrollen skal foregå i DK (hermed mærkning DK-ØKO-100) eller i Tyskland? Er det i den forbindelse afgørende, hvordan vi bliver fakturereret af vores samarbejdspartner for produktet?

Jeg har i øvrigt også lidt svært ved at navigere rundt i hele kontrol/mærkningsdelen vedr. økologi i danmark

Løsning?

Nogle der har nogle kvalificerede bud ift. den konkrete problemstilling? Alternativt kan henvise til hjemmesider eller værdifuldepersoner ift. økologi i EU, der ikke starter taxametret på 1000 kroner?

På forhånd tak for jeres forhåbentlig gode input;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor starter du ikke m3ed at spørge hos Fødevarestyrelsen - de burde jo kende svaret.

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfordringen er, at vi har svært ved at få dem i tale - så tænkte, der var nogle herinde, som måske havde været nede af samme sti?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg har gode kontakter og tror jeg kan hjælpe dig. Send en mail til mig på m@michelpfeiffer.dk eller ring på 26848829

God dag.

Michel

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Jeg giver dig et kald enten i morgen eller mandag.

/Bo

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)