Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fødevarevirksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har tænkt mig at skal til at lave mig lidt is! Jeg ved godt at jeg ikke må lave det i mit eget køkken. 

Det jeg hat tænkt mig er at låne det lokale forsamlings hus køkken og lave det her ca 1 gang om ugen.

Spørgsmålet er så som jeg må opbevare det hjemme hos mig selv i en industri fryser.

Og hvis nogen af jer kender nogen som laver is emballage i størrelsen 100 - 200 ml så hører jeg også gerne :)

PFT

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle prøve at spørge Fødevarestyrelsen, de ved hvor du kan finde flere oplysninger. eller kan måske hjælpe dig.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Fruen & Kokken i Brovst- Mad ud af huset Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ret sikker på, der ville komme lidt tricky sager ud af at du ville opbevarer det der hjemme.

Men jeg ved at hvis du ikke har planer om at tjene mere end 50.000 om året, ser fødevarerstyrelsen din virksomhed som bagatel og kommer ikke på besøg i dine lokaler, men der skal stadig laves egenkontrol & risiko analyse. og dette gælder også hvis du har cvr.

Men for en sikkerheds skyld så ring da lige ind til dem :).

Mvh.

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Fruen & Kokken i Brovst- Mad ud af huset Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte helt og spørge, hvad is tænker du? italiensk?!?

mvh

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)