Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed eller ej?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer. 

Jeg er en ung iværksætter på 18 år, jeg har allerede en pmv kørende, men nu hvor jeg har fået en ny hjemmeside og ønsker at importere udenfor EU, så overvejer jeg at omregistrere den til en enkeltmandsvirksomhed
Derfor har jeg researchet en del, og er simpelthen itvivl i forhold til økonomien, vil det være bedst at bruge min private konto og hvad kan det betyde? 
Eller vil det være bedre, at bede banken om at åbne en konto til virksomheden? 

Det skal lige siges, at jeg ikke har nogen ide overhovedet hvordan det skal komme til at gå, men tror dog at det vil gå langsomt i starten mht salg osv.. 

Håber nogle kan være behjælplige... :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er som sådan ens med bank - PMV og enkeltmands med moms - men du kan sige det er vigtigst for en momsregistreret som skal kunne få moms retur f.eks.
Du skal beslutte dig lidt mere for at gå all inn - PMV er lidt for sjov og god træning, men vil du igang med noget så skal du køre enkeltmands med moms (eller selskab) og så skal du som minimum have dit CVR tilknyttet til en bankkonto - enten som ekstra tilknytning til en personlig eller som egentlig erhvervskonto http://johnhannover.blogspot.dk/2013/08/erhvervskonto-contra-privat.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)