Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop - Hvad skal der til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Fra  design and devices Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Som mange andre har jeg længe leget med ideen om at starte en lille webshop.

Det er først og fremmest et læringsprojekt og går det bare i 0 første år så er jeg mere end glad. 

Hvad vil jeg gerne lære? At brygge en webshop op fra bunden, optimere og promovere den. Jeg elsker at kreer og lege købmand.   

Ideen er at jeg i første omgang køber et lille blandet udvalg af gadgets fra Kina.

Det kan f.eks. være et mobil cover til kr. 10,- i indkøb, som jeg sælger til kr. 49.95,- plus fragt. 

Et cover er også godt et eksempel på den type vare (billig, solid, letvægt) jeg vil sælge for, at have så lave omkostninger til fragt og reklamationer som muligt.

Som udgangspunkt vil jeg lave webshoppen i Magento - pros/cons?

Jeg estimerer at der omsættes for kr. 10.000 det første år - Skal jeg CVR registreres fra start eller kan det vente? 

Betalingsløsning - Kan man nøjes med MobilePay eller er der andre gratis/billige betalingsløsninger?

Fragt - Da jeg har et fuldtidsjob skal pakkerne sendes efter fyraften. Hvor lang leveringstid kan man være bekendt at tilbyde sine kunder? 

Markedsføring - Adwords bliver der ikke råd til, så trafikken skal komme organisk fra godt SEO arbejde, en FaceBook og instagram side, samt YouTube og andet SoMe. 

Er der noget som jeg ikke har tænkt på, især lovmæssigt? Det skal som sagt være en sjov og lærerig oplevelse. 

Mvh.

Christian

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

design and devices:
Jeg estimerer at der omsættes for kr. 10.000 det første år - Skal jeg CVR registreres fra start eller kan det vente? 

Hvis du vil importere fra Kina, så skal du have et CVR nummer og importregistreres.

design and devices:
Betalingsløsning - Kan man nøjes med MobilePay eller er der andre gratis/billige betalingsløsninger?

Du må ikke bruge din private MobilePay, så du kommer ikke uden om en indløsningsaftale.

Det sværeste bliver helt klart at drive kunder ind i din butik uden annoncering, og egentlig en forkert tilgang til det i mine øjne. I princippet tror jeg sagtens du kan lave en shop som kan køre rundt, men hvor sjovt er det at gå på posthuset en gang om ugen for at tjene 30 kr? Find hellere et produkt hvor du kan få økonomi i betalt trafik og skaler det så op.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

design and devices:
Som mange andre har jeg længe leget med ideen om at starte en lille webshop.

Hej Christian.

Tag et kig på denne "beginners guide":
http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop

og held og lykke med projektet.

Mvh. Kurt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

design and devices:

Som udgangspunkt vil jeg lave webshoppen i Magento - pros/cons?

Har du udviikler skills? Ellers er dette en svær platform at starte med :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil helt klart give Simon ret.

Magento er bestemt ikke en nybegynder platform.

Find en seriøs en erfaren udvikle med stor kendskab til magento.

Gerne et større firma...

 

God arbejdslyst!!


René

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)