Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rushfiles virker ikke - men Rushfiles vil ikke kendes ved det hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man er kunde hos et firma, der skal yde support - og de pure nægter det, men henvser til deres partner. Hvad gør man så? Jeg er blevet kastet frem og tilbage mellem Rushfiles og one.com. Rushfiles har tekniske problemer, men one.com kan ikke løse de efterhånden mange problemer, der har været på kort tid- One.com har endda henvist til Rushfiles. Det er vel Rushfiles - altså den som har det tekniske ansvar, som skal have teknikken til at fungere? One.com har jeg gode erfaringer med gennem flere år. Men efter Rushfiles kom på er det blevet liiiidt svært.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er du kunde hos? Det er dem der har ansvaret for at det virker. Hvis du er kunde hos A som bruger B som service så er det ikke dit problem hvis det ikek virker hos B. Det er A's ansvar.

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er kunde hos one.com, som jeg i øvrigt er meget tilfredse med. Jeg fornemmer bare at Rushfiles har nogle problemer, som Rushfiles ikke selv har styr over.One.com har flere gange henvist til Rushfiles, da de har serverne og al teknikken. Rushfiles har også - officielt - en support og man kan endda lave supporttickets. Men skriver man næfter de pure, at der er nogle problemer. Så ingen support derfra overhovedet. De tror ikke på, jeg har kontaktet one.com først, selv om jeg så efterfølgende kunne bevise det ved simpel copy/paste af mail.

Ja, du har nok ret. teknisk set er det one.com. Men Rushfiles løber da lige godt fra det hele.. men de har vel ret til at gemme sig. Ærgeligt - for jeg har forsvnundne filer, og blokerede maskiner. Men tak for dit svar.. jeg snakker lige med one.com og om de ikke har en anden udbyder end Rushfiles, de kan koble sig imod.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)