Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO til webshop med mange varer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop med mange forskellige produkter, lige nu 500+ men senere 2-3.000

Jeg er lidt i tvivl om, hvordan man laver god SEO på sådan en webshop.
Jeg kan godt se, hvordan man kan lave noget godt content og indgående links på en alminde lige side der sælger 1-5 produkter, for kunder formulerer formodenligt deres søgninger på 5-10 forskellige måder, og det giver 10-50 forskellige søgeord og formuleringer

Men når man har 2-3000 produkter bliver det jo svært at lave indgående links på alle produkterne, selv kategorierne vil der være mange af.
Jeg kan ikke have 100 indgående links til, hvert søgeord, da søgeordret jo hænger utrolig tæt sammen med mine enkelte produkter.


Er der en anden måde man laver SEO på, når det er så mange forskellige produkter man gerne vil sælge?
Jeg kan selvfølgelig lave en god beskrivelse af de enkelte produkt, men den beskrivelse vil jo være unik for det ene produkt, og den kommer jo til at stå meget alene uden indgående links?

Skal jeg satse på mange indgående links til forskellige produkter, skal jeg satse på indgående links til kategorier, eller på links til forsiden?

PFT

Peder

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

Jeg ville satse på nogle landingpages, evt. dine produktkategorier - dette må være et relevant sted at lede folk hen, da de derved kan danne sig et videre indblik i dit sortiment :-) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peder

I forlængelse af Simon og din egen tekst, vil jeg give ret i at det er svært at rangere for alle ord. Derfor er det vigtigt du vælger de bedste produkter, endten per revance eller per søgevolumen. Her er det vigtigt du laver en grundig markedsanalyse og lægger en strategi, så du ikke spænder for vidt og løber tør for penge.

Lad mig give dig tre gratis tips:
1. Brug rabatkoder og meld dig ind hos adtracktion, tradedoubler eller et andet bureau for at få stærke links til din hjemmeside.
2. Sæt din hjemmeside logisk op med masser af beskrivende katagorier og underkategorier, der rammer populære søgeord. Jo mere struktur, jo bedre. Brug breadcrumbs.
3. Intern linking - også kendt som SILO. Slå SEO silo op på Google og lær at bruge intern linking imellem dine sider, for at sprede styrken mellem dem.

Jeg håber du kunne bruge det.
Lad mig vide hvis du ønsker hjælp til at udføre det korrekt ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)