Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en god udenlandsk producent

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde, jeg vil meget gerne åbne min egen webshop, hvor jeg vil sælge selskabskjoler til kvinder og piger. Jeg vil selv have syget mine kjoler udfra nogle billeder jeg selv har. Jeg har ikke noget imod at kombinere med noget færdigsyet så længe det lever op til mine ønsker. Jeg vil gerne få syet noget i god kvalitet og til gode priser. Men jeg har brug for at få hjælp til at vælge en leverandør der er tillid til og en nogen har gode erfaringer med. Jeg vil gerne have en der samtidig vejleder i forbindelse med den rigtig valg af stof, så jeg opnår en god resultat. Hvilken land er bedst at vælge tror i. Jeg havde overvejet Tyrkiet, men ved ikke hvorvidt det er godt eller dårligt og kender ingen der. Ved i hvor meget sådan noget kommer cirka til at koste?

Jeg håber virkelig på noget hjælp. Tak på forhånd.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har valgt at oprette dit indlæg i kategorien "Søgemaskineoptimering".

Du vil få flere svar, hvis du vælger en mere passende kategori til dit indlæg :-)

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du siger det, jeg ændre det lige

Tilmeldt 28. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt min leverandør via alibaba.com. Jeg brugte lang tid på at finde en leverandør der producerede noget ala den stil jeg selv gerne vil producere og efter 110 mails fem og tilbage fik jeg min første leverance fra Indien i maj 2015 og vores mail korrespondance startede i februar 2015! Jeg modtager snart min 6. leverance og ikke alt jeg har modtaget er lige som jeg havde forestillet mig, men det må man tage med når man bestiller noget på den fra den anden side af verden  

Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det også kjoler du har fået produceret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)