Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk og kommunikations samarbejdspartner søges - plus hvis du er mad og vinelsker!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Fra  Kaffe & Vin Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Vin søger en dedikeret grafikker, der kan hjælpe os på vejen mod vores næste mål. Vi ønsker at forbedre vores online visuelle univser, og søger derfor en samarbejdspartner, der kan bistå os med denne udvikling. Vi forventer, at du har kvalifikationer til at kunne håndtere vores hjemmeside, diverse sociale medier samt udarbejdelse af grafisk materiale til vores fysiske markedsføring.

Det er naturligvis et kæmpe plus, hvis du samtidigt er en mad- og vinelsker - men det er ikke noget krav.

Da vi er et forholdsvis nyt startup, søger vi en dedikeret person, der er villig til at lægge ligeså mange timer i projektet som vi er - der er dog stadigvæk tid til andre projekter ved siden af. Vi tilbyder en fast ejerandel af virksomheden, der vil blive forhandlet nærmere med den potentielle samarbejdspartner.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder vildt spændende!
Det er ikke noget jeg selv vil gå ind i, men jeg vil gerne helt undtagelsesvis hjælpe jer med at finde den perfekte partner. Helt uden beregning. Skriv til mig på webcofounder@gmail.com

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg kan måske hjælpe er god til at lave grafik og har lavet nogle logoer til små cafer /Mathias

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)