Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

( Har intet startet, og står i den situation at jeg ønsker at starte webshop, indenfor den nærmeste fremtid. Læser og læser utallige bøger og indlæg, da jeg nægter at gøre noget, før jeg ved alt og sat mig i tingene, derfor håber jeg ikke disse spørgsmål er "Dumme" for jer, men svare SKAL JEG have ( ps fortsat god dag )).

Når man har en webshop, og styre forsendelse og bestillinger m.m
Så på et tidspunkt skal man måske have en ansat, hvordan kopler man medarbejderen på wepshoppen og kan klare samme ting, fra egen PC, uden at han får direkte adgang til ALT, fks koder m.m
- Dette kan måske sættes op fra selve wepshoppen, udfra hvem man vælger at lave shoppen hos? Håber ikke i misforstår mit spørgsmål, eller synes det et "dumt" spørgsmål.

2. Spørgsmål. Har hørt at når års indkomsten er under 1.mill, så behøver man nødvendigvis ikke betale skat? Kan dette passe? Har læst meget, men de bøger jeg læser er jo ikke opdateret efter vi er i 2017.

Tag godt imod mig :-) venlig hilsen.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

det kommer an på hvilket system hjemmesiden er lavet i men wordpress kan du sætte hvilken mail kvitteringerne og alt fakta om køberne står på

2. Spørgsmål. Har hørt at når års indkomsten er under 1.mill, så behøver man nødvendigvis ikke betale skat? Kan dette passe? Har læst meget, men de bøger jeg læser er jo ikke opdateret efter vi er i 2017.?

du skal ikke betale skat hvis du ikke har en omsætning på over 50 tusind og ikke 1 mil

mvh.

Mathias

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er moms du mener. Du kan undlade at lade dig momsregistrere hvis omsætningen er under 50.000, men så kan du heller ikke trække momsen fra for dine anskaffelser.

Lige så snart du kan se at omsætningen ryger over 50.000 skal du momsregistreres.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Faurholt:
Læser og læser utallige bøger og indlæg, da jeg nægter at gøre noget, før jeg ved alt og sat mig i tingene ...

Hvis du vil vide alt inden du starter, starter du sandsynligvis aldrig. Det er bedre at komme igang, og opleve en stejl indlæringskurve, end sidde og forberede sig i en uendelighed, for du kan alligevel ikke forudse alt hvad du har behov for at lære.

Du skal iøvrigt betale skat fra den første krone du tjener. Moms kan være valgfrit hvis omsætningen er under 50K over en 12 måneders periode. Der er meget nyttig information om det på John Hannover's bloghttps://johnhannover.blogspot.com 

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :)
Enkelt og lækkert svar.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)