Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords partner/investor søges (fast afkast)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ikke "et godt tilbud" men samarbejdspartner søges tråd,


Jeg søger en samarbejdspartner/investor som har lyst til at lave en investering direkte i adwords kampagner.


Sådan virker det.

Jeg har en side som laver dokumenteret afkast på X% hver gang jeg giver google penge.


Problemet.

Jeg vil gerne give google flere penge end jeg har


Partner.

Ideen er at du sætter penge direkte ind på google adwords konto (gerne din egen google konto så jeg aldrig rør pengene)

i retur giver jeg dig et fast aftalt afkast på de salg som adwords kampagnen laver.


Eksempel

Hver gang du giver google 1000 kroner. Så giver jeg dig (eksempelvis) 1300 kroner retur for de salg jeg har lavet.

Afkast aftales. jeg ved ret præcist hvad jeg tjener per krone der gives til adwords, så lad os snakke om det.

Grænsen for hvor meget der kan gives hver dag er ret stor. Vi kan starte langsomt, men muligheden for at give google 10.000 om dagen er ikke noget problem. Det er et meget stort marked og det vil tage meget langt tid før et evt loft rammes.


Dokumentation

Jeg har en dokumenteret konverteringsrate som er ret stabil. Det er derfor ret sikker data som kan bruges til at beregne præcis hvor mange salg der kan laves for eksempelvis 1000 kroner, og hvilken profit dette giver i retur.


Udbetaling.

Det er intet problem at lave en aftale hvor du laver en investering, og så ikke laver en ny før jeg har betalt dit afkast. På den måde kan du lave 100 investeringer, men aldrig tage risiko for mere end 1 enkelt.

Investering

Minimums investering 5000 af gangen. Ikke fordi det er vigtigt, men fordi hvsi det er mindre så kan jeg selv gøre det :-)


Hvis du syntes det lyder som noget for dig. Så send mig en pm her på amino, eller smid en email i tråden.

Behøver ikke vejledning om hvor man kan tage lån. Det klarer jeg eventuelt helt fint selv at finde.


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej "success",

Egentlig ville jeg gerne. Men jeg synes ikke det virker særlig seriøst, at bede om penge på en ny profil uden billede, navn eller f.eks. link til LinkedIN.

Desværre. Held og lykke ;o)

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Beklager, men syntes faktisk heller ikke det virker så seriøst at klage over manglende oplysninger uden at have spurgt efter dem først.

mvh

"success"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

success:

Beklager, men syntes faktisk heller ikke det virker så seriøst at klage over manglende oplysninger uden at have spurgt efter dem først.

mvh

"success"

Det hjælper slet ingenting at svare igen, som du gør her.

Hvis jeg var dig, så havde jeg smidt et billede ind af dig selv + et link til LinkedIN. 

Du skal hvertfald have et "held og lykke" herfra. Jeg håber du finder dig en investor!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg håber der er mere plan end vist. Betale + 5.000 ind på egen adwordskonto - = i virkeligheden et lån som man bare ikke får lånebrev på i princip - og skattebesværligt

Det er i princippet jo et lån - simpelt 5.000 kr i lån mod x% af en indtægt og intet andet - et rent lån i virkeligheden

Her er bare en masse besvær med at lånet gives ved at man indbetaler på egen konto som bruges til at betale reklame for en anden mands planer mod at få penge tilbage, fra noget man ikke selv kan kontrollere, men skal stole på, at indtjeningen vises ærligt og korrekt.

Ved royalty eller% af xxx vil det ofte være krav, at den indtægt skal kunne revisor kontrolleres mm, og som nævnt virker det skattetungt, at en har en udgift for at en anden skal få en indtægt, så jeg tror man er nødt til, som minimum at stille det op som lån og bruge trådstarters adwords og ikke långivers

Jeg tror gerne trådstarter kan have fine intentioner, men tror ikke på den opstillede vej

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Kasper

Jeg svarer ikke igen.

Jeg kommenterer på din manglende seriøsitet, præcis på samme måde som du kommenterede på min mangel på seriøsitet.

For at være ærlig så syntes jeg det er morsomt at du nu 2 gange kritiserer mig for at gøre noget, og så gør du præcis det samme.

Først er du useriøs, og så svarer du igen hehe

finder det faktisk ret fornærmende at du offentlig giver mig kritik for noget du selv gør præcis på samme måde som mig, så hvis du gerne vil have en catfight så hold dig til fakta istedet for at fabrikerer dine egen version af virkeligheden.

Du kunne have kommet med en høflig kommentar om at det ville hjælpe at fylde ud min profil, istedet kom du med et surt opstød som slet ikke var nødvendigt, og med stor sikkerhed for at få lidt opmærksom hed.

Har ikke lyst til at være skydeskive i din selvpromovering, og slet ikke når du giver mig kritik for ting for så selv at gøre prcis det samme 2 minutter efter.

Pak sammen kasper, du har fået dine 5 minutter

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input John.

Modellen og metoden er måske ikke optimal for de områder du nævner, men kan heldigvis modificeres efter ønsker.

Tilmeldt 10. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget godt, jeg ønsker dog mindst muligt bøvl, saa hvis du sender mig kontaktinfo, saa sender jeg dig mit netbank-login. Du styrer bare selv hvor meget du investerer.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

anf:
Lyder meget godt, jeg ønsker dog mindst muligt bøvl, saa hvis du sender mig kontaktinfo, saa sender jeg dig mit netbank-login. Du styrer bare selv hvor meget du investerer.

haha Wink

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha det er da godt nok heldigt at det er fredag!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)