Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PROGRAMMERINGS PROBLEM. HJÆLP SØGES.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Dette høre nok også under noget JavaScript eller noget i den dur. Men her er mit problem..

Jeg kunne godt tænke mig at vide, at når man er på forsiden af min hjemmeside (index.php) og scroller lidt ned. Så har jeg eksempelvis 6 forskellige kategorier med 2 knappe under hver menu som hedder: Læs mere eller få tilbud.
Her er et eksempel:

TASKE
"Denne taske er meget fin"
Læs mere - få tilbud


SKO
"Denne sko er meget fin"
Læs mere - få tilbud

Hvordan laver man en kode, at når man klikker på få 'tilbud' under valgte kategori såsom "TASKE" så bliver man omstillet til tilbuds siden (tilbud.php) hvor den så automatisk scroller ned på valgte kategori "TASKE". Og selvfølgelig, hvis man klikker på "SKO" så scroller den ned på SKO.

Kunne forestille mig det har noget med <div> at gøre, men har ingen anelse om, hvordan det skal kodes sammen?

Håber nogen forstår og ville hjælpe eller har sådan en kode.

Har søgt lidt rundt omkring, men ved heller ikke hvad emne / stikord jeg skal søge efter :)

Så håber der er nogle aminoer som er kloge på dette område. Har oprettet tråde på programmerings forummer, men intet svar fået endnu...

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om det du søger er Anchor tags, her kan du f. eks skrive tilbud.php#tasker i et link og når brugeren trykker vil hans browser gå til tilbud.php og scrolle ned til tasker anchor taggen.

prøv at google "anchor tags html" - det er ret nemt at lave. 

Tilmeldt 24. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Det lyder helt perfekt. Super tak for feedback! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)