Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer i en FB Gruppe?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har oprettet gruppen Danmarks Forældre på Facebook. Jeg kan ikke helt gennemskue om man må oprette konkurrencer og lign i en sådan gruppe. Derfor søger jeg råd og vejledning hos jer :-) Håber i kan hjælpe eller henvise til et svar.  

Jeg har fået lovning på at få tilsendt to bøger, som skal være udgangspunktet for en konkurrence på min side. Jeg får ikke penge for denne konkurrence og der er ikke andet "reklame" i det for forlaget end selve konkurrencen. Konkurrencen har til formål at skabe opmærksomhed og lokke følgere til min gruppe. Men må jeg egentlig oprette denne konkurrence på en gruppe side?  Også et spørsmål i bredere perspektiv : Kan man tjene penge på en gruppe ( Bemærk ikke en side) ? FX gennem annoncer eller lign? 

Nogen, der kan hjælpe? 

På forhånd tak!

Hilsen

Ann-Louise 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann-Louise

Som udgangspunkt er det kun de, der er medlemmer af gruppen, der vil kunne deltage. Specielt hvis det er en lukket gruppe - er det ikke det, så kan folk godt se opslaget foruden at være medlem. Pointen er; du skal være skarp på, hvorfor de skal tilmelde sig gruppen - what´s in it for me? Smile1

Og ja, i realiteten kan du sagtens tjene penge på en gruppe. Har du titusinder af medlemmer, er der formentlig nogle virksomheder, som kunne tænke sig at annoncere derpå, hvis målgruppen er den rette. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)