Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af service-firma (spørgsmål)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino People.

Jeg arbejder for tiden på en idé til et firma skal være internetbasseret.

På hjemmesiden skal man kunne logge ind som bruger, og man skal dertil kunne ligge en form for et portefolio ind.

Man skal igennem hjemmesiden kunne tilbyde sine kompetencer, som privat mand, eller søge kompetencer som firma.

Eks.

Thomas er en dygtig tekstforfatter, men han har ingen jobs for tiden. Derfor går han ind på www.mit-eksempel.dk for at reklamere for sine kompetencer, via sit portefolio. Samme dag går Erik, som er tømre, ind for at søge på www.mit-eksempel.dk, da han mangler én til at skrive og formulere noget tekst til hans hjemmeside.

Erik finder Thomas på www.mit-eksempel.dk, og Thomas laver det som Erik ønsker.

Hold fast, for nu kommer der en lang række spørgmål:

- Hvor finder jeg ud af hvordan det rent juridisk må gøres - Kan skatten lønnen/betaling foregå igennem hjemmesiden?

- Hvordan reklamere man for sin hjemmeside?

- Hvordan får man hurtigst muligt brugere ind på siden?

Og sidst men bestemt ikke mindst:

- Hvilke tanker SKAL jeg ellers gøre mig?

Mvh

Hr. Momme

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom du ikke har fået respons, vil jeg tillade mig at svare på det sidste spørgsmål: Se, om der mon ikke findes noget lignende i forvejen.

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bla. benytte dig af telemarketing til komme ud til nye potentielle kunder eller indsamle kundedata eksempelvis.

Se mere på www.phonepartner.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Juridisk skal du nok koble en jurist på. Det som er afgørende er, om du som hjemmeside virker til at udbyde servicen - eller om du bare er endnu en af "få tre tilbuds sider" som alene formidler

Indtjeningen bogføres i regnskab og regnskab ligger til grund for skat- Det er ikke sådan bare - over hjemmesiden, du skal føre et regulært regnskab og opgive resultat til skat. Jeg går ud fra, at håndværkeren selv fakturerer kunden og du slet ikke er indblandet, men hvis du er, så skal det enten være via regning fra et momsregistreret firma (tømrerfirmaet) eller - hvis det er en privat CPR - så skal du angive betalingen til denne til skat.

Man reklamerer f.eks via facebook eller andre steder - og brugere får man ved reklame og siden mund til mund fra tilfredse brugere

Som Jørgen nævner, så er konceptet jo ikke spor nyt - det findes i mange afskygninger

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke worksome.dk ligner din ide ret meget ?

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente ikke, at du nødvendigvis skulle droppe det, men bare vide, hvad du var oppe imod. Bare klø På!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)