Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg finde en til Umbraco, HTML5, CSS3 og SEO

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg absolut ikke er programmør eller lign. søger jeg informationer ...

Hvis jeg vil finde en person som er under uddannelse og skal bruge en praktikplads eller lign. så har jeg et projekt til vedkommende.

Jeg skal have lavet en salgshjemmeside som er responsiv kodet i Umbraco, CSS3 og HTML5. Vedkommende skal også gerne vide noget om SEO og forberede siden til dette.

HVOR vil i mene jeg skal finde denne person? skal jeg lave et opslag ude på ITU, DTU eller lign.? sidder der tilfældigvis en herinde?

Og det er ikke relevant med henvisning til amino freelance pt. da jeg helt konkret søger efter en form for virksomhedspraktikant.

Mvh. Tim

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim,

Prøv at tage fat i Jonathan Lindahl - kan være han har nogen små nystartet iværksætter på hånden, som du kan spare med (:

http://www.jonathanlindahl.dk/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Jeg bruger selv Umbraco, og det er fremragende - faktisk er jeg selv på jagt efter en udvikler (har fundet en Smile1

Det, jeg gjorde, var at bygge en prototype og få proof-of-concept og muligvis proof-of-business. Det tiltrækker udviklere, hvis der er hold i ideen, og du beviser, hvad du kan. 

...slutteligt ville jeg anbefale dig .Net-udviklere; typisk meget, meget, meget, meget kompetente mennesker. Just my - og de dygtige udviklere, jeg snakker meds - opinion. 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. 

Jeg tror ikke du forstår mit behov.

Jeg har 2 udviklere som udvikler produktet, men mangler en til at lave selve salgshjemmesiden.
Kan du fortælle hvor du fandt en ?

Og når du siger .Net udviklere - hvad er forskellen kontra hvad jeg søger?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej en .net udvikler er en dude der udvikler i asp.net (som sikkert er det sprog som Umbraco er udviklet i) fordi de fleste cms systemer er enten baseret på python (django), PHP eller asp.net nu har jeg selv været med til at udvikle et cms system i c++ for web men vi endte med at skrotte skidtet fordi markedet ikke var der dengang...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim Krupsdahl:

Hej Kasper. 

Jeg tror ikke du forstår mit behov.

Jeg har 2 udviklere som udvikler produktet, men mangler en til at lave selve salgshjemmesiden.
Kan du fortælle hvor du fandt en ?

Og når du siger .Net udviklere - hvad er forskellen kontra hvad jeg søger?

Hej Tim. Jeg lavede et Facebookopslag, som virkelig fik knald på - mere end 200 likes og kommentarer. Følgende skrev jeg: 

"Hey.... vil du med, udvikler? 🎉 🚀 💥

Udvikler, programmør eller koder - jeg aner ikke, hvad man kalder det. Men hvad jeg ved er, at jeg ikke selv evner det. Derfor søger jeg en, der kan stå for det tekniske arbejde, mens jeg sørger for aaaaalt det andet. Kort sagt; jeg tager outbound, du inbound.

I al ydmyghed, så er en udvikler det eneste, der mangler, før dette bliver KICK-FUCKING-ASS! 

*Delinger osv. er værdsat - jeg vil finde ham/hende, der skal være udvikleren! :)

Beskrivelse af projektet:

Jobtilunge.dk er en online platform, hvor unge kan søge job (13-25). Virksomheder betaler for annoncering, og både enkelte jobannoncer, klippekort (adgang til 5 jobannoncer) og pakkeløsning (bannerannoncering) er solgt. De unge er ikke et problem at fange; dem har jeg gennem Facebook, nyhedsbrev, SEO osv. Det meste arbejde for mig er B2B. F.eks. til markedsføring mod de unge har jeg lanceret www.ungeavisen.dk, der bringer nyheder til unge - herpå er det OGSÅ mulighed for salg af bannerannonce samt naturligvis reklamer for Jobtilunge.dk, hvor målgrupperne stemmer overens.

Hvad har jeg gjort indtil videre?
- ....få etableret en prototype og allerede skabt omsætning
- ....kommet i snak med større kunder, der kan træde til og aflægge ordre, når det nye website er klar. 
- ....etableret mig et netværk på markedet samt fået en fornemmelse, erfaring og viden for og indenfor markedet.
- ...personlig branding, hvor jeg holder foredrag om at være ung iværksætter på bl.a. folkeskoler.

Og hvad kommer jeg til at sørge for? 
- Markedsføring; sociale medier, SEO, tekstskriveri mv.
- Det administrative; bogføring, moms
- Kundekontakt og -service
- Salg 
- Idé-generering og produktudvikling (kan du selvfølgelig også bidrage med)
Hvad håber jeg, du kan?
- Programmere vores hjemmeside færdig og videreudvikle (Umbraco-løsning)
- Hvem ved? Måske app-udvikling på et senere tidspunkt
- Sparring

Hvem er jeg?

Jeg er 17 år, og derved evner jeg at sætte mig ind i de tanker, unge gør sig. Og i al ydmyghed må jeg indrømme, at jeg er sku dygtig til det her - specielt efter et par måneder med prototypen, hvor der har været måde proof of concept og proof of business i et lille omfang. Det faktum, jeg brænder for det her, er måske ikke nødvendigt at sætte ord på - det håber jeg, at du allerede kan fornemme. Min arbejdsuge er ikke 37 timer; lad mig blot sige det sådan. Og jeg har 110% troen på, st hvis en udvikler kommer med, bliver dette Danmarks næste KÆMPE iværksættersucceshistorie.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)