Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af grossistvirksomhed - Manglene viden på feltet

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

.. og netop derfor, skal du finde ud af om det er hvad du vil, da du ligger dig i enden, hvor du f**k*ng skal knokle for at hente kunderne hjem og de skal komme igen.

Hvad branche er vi inde på?

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hårdt arbejde er jo kun det fede ved det (-:

Smid en PM hvis du vil vide hvilke produkter der er tale om.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Duvian Henrik:
Smid en PM hvis du vil vide hvilke produkter der er tale om.

 

Hvorfor er du så hemmelighedsfuld - lad os nu bare høre hvad det er du har i tankerne!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:
hvor du f**k*ng skal knokle for at hente kunderne hjem og de skal komme igen.

Du glemmer da vist at der skal arbejdet mindst lige så meget for at få agenturer, specialt når man slet ikke har noget af byde på, som eksisterende kunder eller andre bands / produkter.  Hvorfor skulle en producent lige netop vælge dig som grossist?

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg også gerne. Men vil gerne lige sige at jeg ikke lige kan se meningen med med at man ofte skal slagtes når man slår tanker og ideer op herinde. Ja der er mange ting man skal have styr på når man starter op... Men så må man finde en måde at tilegne sig den viden og/eller erfaring. Jeg følte at fra der hvor jeg står lige nu, var det at spørge om lidt grundlæggende viden det næste skridt jeg kunne tage... Rant over. 

Nå det var lidt off topic. Det drejer sig om smykkesalg. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Duvian Henrik:

Tak for svaret. Det giver god mening. Jeg er allerede afklaret på hvad jeg vil sælge som grossist og hvilken rolle grossisten har. Igen er jeg mere på udkig efter hvordan man kommer igang og gør sig bemærket. 

Prøv at Google agentur, distributør eller lignende. Så får du langt de fleste af dine spørgsmål besvaret.

For det lyder mere som om, at du vil være dette, end en egentlig grossist, som er ved at være en døende firmaform i mange brancher, da det blot er et fordyrende mellemled, som alle gerne vil spare væk for at kunne tjene penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay det vil jeg prøve at tjekke ud. Må jeg smide en PM?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)