Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner eller investor - hvor og hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har fået lavet en super lækker dropshipping beauty webshop, og har allerede omsætning på den. Vi har selv forstand på alt udviklingen, vedligeholdelsen, og til dels SEO. Men vi kunne rigtig godt tænke os en lille investor eller samarbejdspartner, som kan hjælpe os med webtekster og marketing, så vi kan komme videre!

Spørgsmålet er så bare.. Hvordan griber man det an? Er der nogle som har erfaring med at finde en investor eller samarbejdspartner?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej cbon,

Nettet er idag blevet mere og mere åben for at finde en investorer.
- Dog er kampen om at finde en loyal og engageret samarbejdspartner meget svær for mange.

Jeg syntes I skal tage et kig på hvad AMINO kan tilbyde igennem deres Kapital platform.
Hvis dette ikke kan være til hjælp, så kan jeg klart anbefale jer at benytte jer af LENDINO eller FLEXFUNDING.

I kan finde en tekstforfatter nemt igennem google, hvor I skal betale noget der ligner 0,50 øre per ord.

Pøj med arbejdet og smid da endelig et link til jeres projekt :-)

Andi

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du sende mig i privat besked mere info om webshop, omsætning og hvorhenne i landet?

Hvor stort beløb bruge i for?

M.V.H

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Skriv gerne en privat besked hvor du fortæller lidt mere om projektet og kabitalbehov.

Jan

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)