Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på seo i forhold til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Alle gode råd er velkomne :)

Jeg har gennemgået en gennemgribende renovering af mit website på den tekniske del, såvel som på forskellige parametre for seo, herunder linkbuilding.

Alligevel virker det hele tiden op ad bakke. Skal jeg være mere tålmodig, eller har du nogle konkrete tips til hvad jeg yderligere kan gøre?

Mål: Outranke konkurrenterne på vigtige søgeord som "konkurrence", "konkurrencer" + hundredevis af andre relaterede søgeord, som jeg allerede har optimeret på.

Mit website er: https://www.konkurrencer-nonstop.dk

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke se lavet noget videre ifølge https://majestic.com

der skal mere gang i arbejdet end et par steder jeg ved godt du vil mene du har lavet arbejde ,men af det lavet arbejde findes bare ikke der er ikke links til de undersider interne eller indgående udefra .  

det kræver en hvis passion og viden og hårdt slid at komme fremad , 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af backlinks til siden?
Det er noget af det, som vægter allermest

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael & Niels. Mikael - Jeg forstår desværre ikke helt din besked.

Jeg har bygget tusindvis af links til min side fra pt. 140 domæner - Ja, primært til forsiden, men jeg har også bygget lidt til de vigtigste af konkurrencerne.

Jeg har hyret S360 til at lave linkbuilding for et fast månedligt beløb, så jeg vil da mene at jeg har både passion, viden og i særdeleshed udøvet hårdt arbejde.

Det er relativt nyt at jeg har fået ryttet op i mine fejl i Search Console, så måske i ikke kan se det? Mht. linkbuilding, så arbejdes der løbende med at øge links ind til siden..

Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at få bedre resultater?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

SEO er ikke mit kerneområde, men jeg tillader mig at dele denne service med dig, som jeg selv har brugt med stor glæde: https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering 

...der findes også mange andre gratis seo-analyser. 

Din side har - ifølge analysen - probelemer med følgende:

- inline css

- duplicate content

- duplikeret metabeskrivelser

- ikke tag på alle billeder

....tjek selv mere og kør din side gennem systemet, hvis du føler for det. Håber, du kan bruge min besvarelse. Smile1

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Det er fin side du har fået lavet.

Jeg har nogle forslag til hvad du kunne arbejds med.. 


Jeg har lavet en lille video af gennemgangen. 

">
https://www.
youtube.com/watch?v=7I14ShZh5T0


God arbejdslyst!!


René

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark
Jeg har kigget lidt på din hjemmeside og det er hvad jeg kunne se her og nu.

1.    Du skriver at du har hastighed optimeret hjemmesiden, den tager dog stadig over 1 sekund af loade via pingdom tool. Tallet skal helst ligge under 1 sek.


2.    Du har ca. 136 redirects internt på din hjemmeside, det er noget googlebot ikke er helt tilfreds med, du belaster den unødvendigt.


3.    Du linker ud til 13 urls som giver en 404 fejl. Det ser ikke særlig godt ud i googles øjne.


4.    Linker ud til 6 steder hvor ”DNS lookup failed”


5.    Du har  17 DC på din side, dette har du på sider så som:
https://www.konkurrencer-nonstop.dk/2016/12/page/2/ og https://www.konkurrencer-nonstop.dk/2016/12/page/3/ osv. Her håber jeg du har installeret yoast seo plugin og indstillet den korrekt så fortsættende sider ikke bliver indekseret, så du undgår DC.


6.    Du har flere tynde sider på din hjemmeside som: https://www.konkurrencer-nonstop.dk/kontakt/  det  begynder google at slå ned på. Her er det ikke kun den pågældende side men hele hjemmesiden. Her skal du sætte Noindex, follow på alle dine tynde sider.


7.    Jeg kan se at du er indehaver af flere hjemmesider, hvor du også linker ud fra dem til din konkurrence hjemmeside. Sådan nogle netværk af hjemmeside ser google også ned på.


8.    Over 50 % af dine links kommer fra udlandet. Altså serverer som står  i udlandet.


9.    Google har rullet nogle opdateringer ud som kigger rigtig meget på mobilvenligheden af hjemmesiderne, og du laver en rigtig stor fejl der. Din lille popup med ”vil du deltage i konkurrencer?” blokerer hele mobilvinduet, dvs at hjemmesiden ikke er til at se. Det er faktisk der din hjemmeside mistede din placeringer, det er der hvor de rullede lige den opdatering ud. Fjern den nu! Og det kan ikke gå for hurtigt! Samt en ekstra mindre reklame som dukker op for oven med ”Vind præmier for over 100.000kr på konkurrencer nonstop.”  Dine placeringer faldt rigtig meget mellem december til januar. Og her er hvad du skal vide om deres opdatering.
Google has announced that starting January 10th it will be penalizing mobile pages with interstitials that impede user access to content. Here are the examples of techniques that could be penalized:
- Pop-ups that cover the main content <- <- <- <- <- Lige den der falder du på.


10.    De fleste af dine indgående links pege på forsiden, det er lidt unaturligt.

Det var vist det for nu. Håber du kunne bruge det til noget. Held og lykke med projektet.


Mvh. Romanovich


Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej René.

Tusind tak for din fine feedback - Og fordi du har brugt så langt tid på at kigge på mit indhold.

Du har selvfølgelig ret en del steder i det du siger. Jeg har skrevet ca. 3000 ord til forsiden, da jeg så har mere indhold end min konkurrent, men jeg har aldrig tænkt over længden på sætningerne og at opdele dem i mindre kategorier.

Mit main content er jo øverst på forsiden og så indlæggene der ranker på hvert sit søgeord - Hvad vil de rettelser du har foreslået kunne give mig i forhold til SEO?

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
Konkurrencer Nonstop

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Tusind tak for dine fine og grundige svar.

Der er jo mange rankingfaktorer i spil og jeg har et par uddybende spørgsmål/kommentarer til det du har fortalt mig, som jeg håber du kan svare på.

Punkt 1

Mine tests i Pingdom - Sweden siger omkring 900 ms. - Første gang kan den måske være lidt over 1, men jeg synes stadig det er en ok tid. Jeg betalte en wordpress udvikler for specifikt at lave hastigheden, og han siger det er svært at gøre den hurtigere end den er nu.

Punkt 2

136 redirects internt... Er det når jeg f.eks. har ændret navnet på et link fra /quickchancen-dk/ til /quickchancen/ ?? - Er det ikke naturligt at der skal redirectes en gang imellem?

Punkt 3

Jeg har jo skrevet over 600 indlæg hvor jeg mange gange linker ud til andre virksomheders konkurrencer - Da nogle af dem er enkeltstående kampagner der udløber, vil jeg med tiden komme til at linke til en tom side... Er der et tool hvor jeg kan spotte dette, så jeg kan fjerne udgående links manuelt?

Punkt 4

Vel det samme som nr. 3?

Punkt 5

Jeg har Squirrly Seo plugin - Jeg har netop sendt din kommentar videre til deres support, så de måske kan svare mig på hvordan jeg kan undgå Duplicate Content. Er der en funktion i Wordpress der kan gøre at jeg undgår den laver de her mapper med år og måned?

Punkt 6

Denne her er du nødt til at forklare mig... Hvis tynder sider bliver slået ned på, så burde jeg for længst have overhalet konkurrenten konkurrencer .dk - Han har i hvert fald 30 kategorier uden indhold. - Google kan vel godt forstå at man har en kontakt side med de vigtigste informationer uden så meget tekst?

Punkt 7

Ja, jeg har afhændet de fleste og har pt. kun Billige-Billetter tilbage. Det går nok, når det ikke er mere.. Min konkurrent (konkurrencer .dk) har væsentligt flere lignende konkurrence sider, men det er vidst bare en fordel for ham indtil videre...

Punkt 8

Jeg tror at grunden til at de fleste links kommer fra udlandet er fordi jeg benytter Blogarama.. Det er her jeg har flest links fra.. Nr. 2 er Amino.. Er det bedst helt at lade være med at bruge den?

Punkt 9

Mine rankings faldt i december og har ikke nødvendigvis noget med denne 10. januar-opdatering at gøre... Jeg er også meget påpasselig med at fjerne alle mine muligheder for at konvertere besøgende, herunder til e-mail listen og på mine ads.
Dem jeg benytter (Optinmonster) har skrevet en guide til det.. Kan læses her: 

Jeg har plukket 2 statements derfra:

"In Google’s announcement, they mention that banners that use a reasonable amount of screen space and are easily dismissible would not be affected by the new signal." 

"Google uses hundreds of signals to determine the ranking of a page. This is just one of the many factors, and it is not a strong one."

Hvis dette er rigtigt, ja så er det ikke derfor mine rankings faldt.. Der er større sandsynlighed for at det er pga. de mange tekniske fejl på hjemmesiden og for lidt links. (Tekniske fejl i december: 7300 fejl i hentry opmærkning, missing author mv., HTML forbedringer: Identiske metabeskrivelser, Korte metabeskrivelser, Identiske titeltags, uden titeltags mv. - Den ene havde 1200 fejl., Ikke angivet viewport 178 fejl + mange blokerede ressourcer + Hastighed på website var omkring 3-4 sekunder)

Mine opt-in formularer  (pop-ups) er nemme at lukke og dukker først op efter 20 % scroll... Kan godt være at den i toppen fylder meget på mobile enheder, men den er også nem at lukke... Jeg skal jo stadigvæk have opsamlet de leads der kommer ind, så det er jo lidt af et dilemma - Hvorfor jeg også skal være helt sikker på hvad jeg laver, så jeg ikke går glip af signups.

Punkt 10

Forsiden er jo også min hovedindgang, så det er vel helt naturligt.. Jeg er dog begyndt at linke lidt til de af mine indlæg der forventes at kunne give meget trafik.

Jeg har hentet et plugin der automatisk laver interne links, det burde også hjælpe lidt.

Tusind tak fordi du har givet dig tid til at kigge på mit website.

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
Konkurrencer Nonstop

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Re 6. Hvis der er risiko for at indholdet i din footer er større end indholdet din kontakt-os side, så sæt follow + noindex på ontakt-os siden. Dvs. hvis det ikke er vigtigt at få indexeret kontakt-os siden.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)