Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

mumsopskrifter:

Vild lækkert design.

Her er min feedback:

- Jeg vil helt klart have dropdown menu i toppen, synes det er "belastende" at jeg skal f.eks. trykke på Konsoller og derefter på PS, der vil jeg ønske at jeg allerede kunne trykke på PS når jeg holdt musen over Konsoller

- Når man er inde og kigge på de enkelte spil så de spil jeg kiggede på var der ikke beskrivelse samt hvis det er en fortsætter fra et tidligere spil så skrive de ting der er nye i spillet, det kunne jeg godt tænke mig.

- Derudover når man er inde og kigge på et spil kunne jeg også godt tænke mig en youtube video af spillet, så man kan få en oplevelse af hvordan det er at spille (ikke en trailer, men mere gameplay). Jeg har selv købt en del spil hos coolshop, hvor jeg bl.a. blev inspireret af at købe spillet fordi der var video samt en kort beskrivelse.

- Når man er inde på en kategori, så står billederne hulter til bulter, de skal have samme størrelse alle sammen og det samme skal prisen neden under, så det ser mere brugervenligt ud.

Mange tak for dit feedback, det tager vi til os. Vi kan godt følge din tankegang omkring den manglende dropdown ved konsoller, så den vil vi nok tilføje. 

Produktbeskrivelser er en ting, der helt klart mangler og som står øverst på "to do" listen hos os. Desuden så er idéen med brug af video rigtig god.

Jeg er ikke helt med på at du synes billederne står hulter til bulter. De skulle meget gerne være fuldstændig samme størrelse allesammen og stå knivskarpt, men der kan evt. være noget cache, der gør at du ser noget andet. Mht. visning af priserne og deres placering under billederne, så er det også en ting vi arbejder med.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Loadtiden er meget langsom her.. omkring 10-15 sekunder? 

Hej Simon,

Loadtiden er relativt langsom, ja. Vi har arbejdet på at forbedre den og skal nok også have nogle udefra til at hjælpe med det snarligt.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)