Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første iværksætter idé

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg faldt over denne side, og fandt den perfekt til at hjælp til min idé som jeg har tænkt på i et stykke tid nu.
Jeg er 20 år, og blev student fra HHX i sommers, og siden jeg har var helt lille har iværksætteri været noget jeg altid har vidst jeg ville kaste mig ud i.
Jeg er typen der elsker at lave noget, derfor er jeg allerede igang med min videre gående udd. men det stopper mig ikke for at sætte liv til min idé.

Problemet jeg står i, er at ingen jeg kender personligt har/er været iværksætter og det formindsker mine chancer for hjælp ude i den virkelige verden.
Min idé er inden for bryggeri samt salgs branchen (alkohol). Derfor ved jeg at der er masser af lovgiving indenover som jeg ikke ved en pind om.
Udover det har jeg kunne finde noget så simpelt som hvem der kan designe flaskee-designs som jeg har i tankerne. etc.

Jeg er dog ikke på helt bar bund med min idé. Jeg har henholdsvis en fin lille kapital jeg projektet, og udover det har jeg fået en halv aftale i hus med et kælderrum som jeg kan bruge som bryggeri.
Det skal lige understreges at jeg er meget sikker på min idé og er yderst heldig når det kommer til markedsføring af prodduktet da den del er udtænkt.

Håber nogle kan hjælpe derude. (undskyld der ikke er flere detaljer om min idé, har hørt man skal passe lidt på)

//Anders

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nar:
udover det har jeg fået en halv aftale i hus med et kælderrum som jeg kan bruge som bryggeri.