Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snapchat lovgiving

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som overskriften leder jer i retning af, så kan jeg ikke blive klog på hvorvidt Snapchat er en god måde at reklamere på. Er det foreksempel lovligt bare at sende snaps ud til tilfældige mennesker som ikke har accepteret det, eller acceptere man dette ved oprettelsen af sin account. Jeg tænker ikke at spamme folk med snaps, men jeg ser det som en god reklame at sende en billede eller video i ny og næ.

Hvis der sidder nogen med viden på dette område, ville jeg tage imod den med kyshånd!

Mvh

Asger 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asger

Når en konto oprettes på Snapchat, kan det vælges, hvem der må sende dig snaps; venner, alle, ingen osv...

Og hvis du spørger mig - som du lidt gør ved at skrive i et debatforum - så ville jeg aldrig anbefale at markedsføre sig ved at sende tilfældige snaps rundt... én ting er, at du i hvert fald skal bruge 100 timer for blot at fange én kunde; for det andet giver det din virksomhed et dårligt ry... "Nå, det var dem, der kontaktede mig på snap... det gider jeg ikke købe."

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og tusind tak for svaret! du har ret i at troværdigheden daler noget. det skal bestemt tages med i overvejningerne :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)