Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale denne webdesigner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg fik for 2 års tid siden et tilbud på noget redigering på noget webshop.

Firmaet hedder cyberdata.dk, noget med de har kontor i Thailand.

Nogen der har gode oplevelser med dem? Der var ikke noget på deres hjemmeside dengang, og den er der heller ikke nu, så det er lidt lusket :D

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Jeg er selv stifter af SEDIA (samme branche). Som udgangspunkt ville jeg tage en snak med dem - gerne så i mødtes i virkeligheden og ikke bare over Skype.

Men generelt set synes jeg det virker lusket, at et webbureau ikke selv har nogen hjemmeside - og ikke har haft i 2 år.

Min egen kalender for hjemmeside kunder er fuldt booket - desværre. Men hvis du booker en "opringning" på min hjemmeside, så vil jeg gerne hjælpe dig videre med hvordan du finder den rigtige webdesigner til opgaven og hvad du skal være opmærksom på for ikke at blive snydt.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg har brugt og bruger cyberdata.dk (Kim Jacoben) - til support og rettelser på min webshoppen. Jeg er tilfreds med samarbejdet med Kim, som jeg nu har brugt i mere end 2 år, jeg er godt tilfreds.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg ser tit at de har været aktive på Amino Freelance i forbindelse med diverse bud-runder, så kig evt. på deres anmeldelser derigennem :-) 

Generelt er der jo visse fordele ved at benytte sig af udenlandsk arbejdskraft, i form af billigere priser mm. Modsat mister man højst sandsynligt en del af nærværet med den enkelte kunde, men det må være op til den enkelte at vurderer vigtigheden i dette. 

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niels.
Det må vist være mig du kigger efter 😂
Vi ligger dog ikke i thailand, men på Bali i Indonesien.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail på kim@cyberdata.dk hvis der er noget vi kan hjælpe dig med.
Skype id kan du evt. Få over mail.

Mvh.
Kim jacobsen
Cyberdata.dk (ny side på vej op)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kasper:

Hej Niels,

Jeg er selv stifter af SEDIA (samme branche). Som udgangspunkt ville jeg tage en snak med dem - gerne så i mødtes i virkeligheden og ikke bare over Skype.

Men generelt set synes jeg det virker lusket, at et webbureau ikke selv har nogen hjemmeside - og ikke har haft i 2 år.

Min egen kalender for hjemmeside kunder er fuldt booket - desværre. Men hvis du booker en "opringning" på min hjemmeside, så vil jeg gerne hjælpe dig videre med hvordan du finder den rigtige webdesigner til opgaven og hvad du skal være opmærksom på for ikke at blive snydt.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Hej Kasper.

Hvis du havde mere tid til at læse ordentligt om brugte tiden på andet end at fortælle hvor vild travlt du har ville du ligge mærke til at Cyperdata har været her i årvis.... også før dig.
Cyperdata er også min konkurrent men laver et godt stykke arbejde.
At du kører salgsgas med hvor fandes travlt du har er fair men når nu du sidder herinde hele tiden alligevel burde du følge lidt med og jeg har personligt ikke set heller hørt dårlig omtale om Cyperdata, snarere tværtimod.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)