Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftale med callcenter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan fortælle mig hvordan sådan en aftale foregår?

Jeg har blevet tilbudt en aftale, om at få solgt mit produkt, som egentligt er en ydelse, over telefonen.

Først og fremmest, hvordan ser procentfordellingen ud?

Hvad skal jeg været opmærksom på?

Fordele/ulemper?

Tusind tak på forhånd!
Shakir M. Shaker

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Shakir

Jeg er selv lige på nippet til at underskrive en sådan aftale, og det er egentlig enkelt nok - i hvert fald hvis du har fat i et call-center, der er til at snakke med. 

Det, vi gør, er, at de, call-centeret, aflønnes pr. salg, hvorefter de opgør månedligt/hver anden uge. Det vil altså sige, at jeg modtager en faktura, hvor de fakturerer for en %-sats pr. salg. 

Som det ser ud nu, kunne det ligne dette:

Klippekort koster 1.500,- for kunden

Call-center får 500,- pr. solgt klippekort

Det fakturerer de så mig med efter endt delperiode. Simple as you like. 

Men dialogen er vigtig, og bind dig ALDRIG til noget som helst - det´ mit råd. Smile1

Held og lykke med det; jeg forsøger mig på området nu her, og jeg satser, tror og håber på gevinst.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)