Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til leasing af kølebil

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Har kikket mig lidt omkring i de store bil mærkers hjemmesider ang. erhvers leasing af køle biler.

Synes ikke der er så meget og priserne er i høj klasse, da det mest er nyere modeller de reklamere med.

Søger selv en alm. varevogns størrelse med køl i, flot og ren varevogn men skal ikke være ny. men noget der kan vises og ikke noget skrot.

Tænker om der herinde har noget erfaring og måske kender andre bil firmaer som leaser sådan varevogne eller om der er nogen som har gode ideer ang. en anden type måde at skaffe sig sådan en bil på.

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stewen

Jeg ved man kan lease nye varevogne som eksempelvis Mercedes Vito eller en større Iveco "alukasse" som kølebil.
Jeg ville anbefale du tager kontakt til en bilforhandler og snakker med dem, de kan levere en skræddersyet kølebil som du kan lease.
Blandt brugte biler har HI auto i Køge et stort udvalg, muligvis også kølebil og de tilbyder også leasing.

Go jagt
Mvh Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejnar Hessel har flere afdelinger, hvor leasing biler samles. Måske kunne der være noget der.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige være på Volvo Driving Academy i Sverige, her talte jeg med flere erhvervsfolk, som leaser deres erhvervskøretøjer.

Det gør de igennem Leaseplan, prøv at spørge dem.

hjemmesidehttps://www.leaseplan.dk/

Klaus Folmann

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)