Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp 17 året med at blive hjemmeside ejer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gået lidt med tanket at lave en social spille hjemmeide eller en dating hjemmeside, men jeg synes ikke jeg kan finde nogle steder hvor jeg kan oprette sådan nogle hjemmesider.

Er der nogle der kan hjælpe?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

For at drive selvstændig virksomhed og oprettet en hjemmeside, skal du enten være godkendt af Statsforvaltningen som 17 årig eller være fyldt 18 år,

Du kan læse her hvordan du ansøger om at blive godkendt http://www.statsforvaltningen.dk/site.aspx?p=8543

Dandomain er et godt sted at starte en hjemmeside..

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

"spille hjemmeside eller dating hjemmeside"... 

Ja det er jo rimelig bredt synes jeg :)  Men først og fremmest skal du vælge et ordentligt sted at få siden hosted. Meebox og Unoeuro får generalt gode anmeldelser her på siden, og de er til fornuftige penge. Derefter skal du bestemme dig for hvad det helt præcist er for en side du vil starte. Hvis det er en dating site så findes der deciderede CMS systemer til denne type sider. Eksempelvis ph7cms. (Google det)

Og så skal du selvfølgelig have en forretningsplan, og dernæst have stiftet et firma (Se ovenstående kommentar) :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)