Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en person med god SEO erfaring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg startede i 2011 et affiliate site. Jeg byggede det langsomt op, og i 2015 tjente jeg rimelig godt på det. I november 2015 skete der dog det, at mit besøgstal pludselig faldt - og det er faldet lige siden. Lige nu er det ca. 10% af det jeg havde i 2015.

Jeg har en fornemmelse af, at der er et eller andet jeg har overset, så jeg har brug for en person med erfaring, der gennemgår mit site og prøver at finde ud af, hvad der er gået galt, og hvad jeg kan gøre for at rette op på det. Der er selvfølgelig den risiko, at det er google, der er blevet klogere, men jeg har stadig håbet om, at det kan rettes op på.

Jeg har stadig penge tilbage fra 2015, så jeg betaler gerne for servicen. Jeg faldt dog for nylig i kløerne på Kompetancekanalen, men det viste sig, at de var mere interesseret i at indkræve penge end at hjælpe mig. Så jeg er mest interesseret i en enkeltperson, der har tid og lyst til at fordybe sig i et enkelt website.

Mit website er: http://www.fedttoej.dk

På forhånd tak

Rasmus

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg kan godt hjælpe dig med SEO. Vi kan tage en yderligere dialog over mail og senere på telefon, hvis det bliver nødvendigt og vi bliver enige om nogle ting, som skal tages mere personligt.

Du kan skrive til mig på: kontakt@ecovise.dk

Med venlig hilsen,

Frederik Jørgensen

http://www.ecovise.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Jacob Lind SEO Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Mit navn er Jacob og jeg har et mindre SEO-bureau placeret i Aarhus. Vi er kun tre i firmaet, så vi går meget op i at hjælpe mindre virksomheder og enkeltpersoner som dig.

Jeg har allerede lokaliseret flere problemer ved din hjemmeside. For det første har 49% af dine indgående link anchoret "tøj". Det er et af de nemmeste signaler for Goolge at opfange, og det medfører altid soft-penalties. Det er en algoritmisk straf som automatisk bliver givet til hjemmesider, der manipulerer deres links. Det betyder problemet går væk så snart du rette op på det.

Noget andet jeg bemærkede er en stor mængde links sendt til din hjemmeside siden starten af februar. Vær opmærksom på at mængden af links tilføjet din hjemmeside i sjældne tilfælde også medfører mindre algoritmiske straffe.
For Google handler alt om tal, og hvis du indtil nu har modtaget 1 link om måneden, virker det underligt du pludseligt modtager 50 på én måned, altså 200% af sidens totale mængde - specielt hvis din side ikke modtager en tilsvarende større mængde af besøgende.

Jeg er sikker på der er flere ting der gemmer sig, som jeg kan grave op med lidt mere tid. Men de her vil klart hjælpe din sides rangeringer.
Hvis du har flere spørgsmål er du meget vilkommet til at kontakte mig her: https://jacoblindseo.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du er meget velkommen til at anvende vores gratis formidlingstjeneste SEO-butler.dk. Her kan du få 3 gratis og uforpligtende tilbud på SEO. 

Vores partnere, som er lige fra selvstændige SEO konsulenter til større SEO bureauer, byder på din opgave.

Efter dine behov og ønsker vælger vi de 3 bedste tilbud, og leverer dem gratis til dig. Det giver dig et godt sammenligningsgrundlag, så du kan finde det bedste match til din opgave.

Du skal bare udfylde opgaveskemaet på vores hjemmeside :-)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)