Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mulighederne for at komme ind på kaffemarkedet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg er 20 år og jeg vil starte en produktionsvirksomhed som skal sælge eksklusiv kaffe bestående af kassekapsler, formalet, smagskaffe, og hele bønner. Jeg har et godt netværk i form af potentielle råvareproducenter i Uganda og kendskab til hvordan deres Coffee Federation fungere. Jeg har personlige relationer til deres ambassade i Danmark som er en force især til optimale importforhold og rådgivning. Halvdelen af min familie er bosat dernede. Hvad er stemningen for denne ide og hvad muligheden for at komme ind på det danske marked som det er idag?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Undskyld mit sprog. Men er du fuldkommen vild en mulighed du har dig. Råvareproducenter i Uganda og kendskaben deraf. 

- Du skal give den max gas.

Hertil vil jeg forslå dig, at du kan differentiere dig på noget specielt vedr. kaffen og lave forretningen til en abonnementsbaseret én. Altså så forbrugeren f.eks. har kvalitetskaffe til 99, 149 eller 199 kr. i måneden, alt efter forbrug. 

Hvis jeg havde muligheden og tiden, så havde jeg ikke været i tvivl med at gå i gang. Jeg håber inderligt du springer ud i det!

High-five!

Vh. Kasper,
SEDIA.DK

Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for svaret,  du har ret i at abonnements baseret salg sandsynligvis vil passe godt til det her projekt. 

VH Mikkel

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte svar er, at du "bare" skal gøre det bedre end de andre på kaffemarkedet.

Men havde jeg gode kontakter i Uganda, og med min interesse for kaffe, så ville jeg HELT klart springe ud i det. Hvis jeg var dig, ville jeg bare koncentrere mig om Uganda alene, og så køre max. nørderi omkring kaffe derfra. Sig til, når du åbner, for jeg vil gerne prøve kaffen!

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvad er status omkring import af "dine" kaffebønner? Jeg er meget nysgerrig og har en webshop dedikeret hertil.

Mvh.

Tilmeldt 26. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Måske ikke så relevant, men det kaffe vi får her er BKI og deres bønner er fra Columbia, og det smager rigtig godt. De billige er tit de bedste i supermarkederne. God dag til jer alle.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Junkiefood.com:
De billige er tit de bedste i supermarkederne.

Det er da vist en sandhed med modifikationer!  Men hvis du vil påstå at BKI er nogen speciel god kaffe - så har du ikke meget kendskab til kaffe.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)