Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor højt vægter Google SSL?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal afgøre om jeg vil betale 99 kr. om måneden for SSL i en webshop. Beløbet kan være småt for mange og stort for andre, men spørgsmålet er hvor meget det påvirker placeringen i Googles søgeresultater.

Er det muligt at sige noget generelt om dette?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget tydeligt at se i Google Chrome, hvor alle sider som ikke er krypteret nu er markeret med "Not secure". Jeg ved ikke om der er en officiel udmelding omkring hvad det betyder for placering, men det ville naivt at tro at det ikke betyder noget allerede, samt at det vil betyde mere og mere i fremtiden.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem opkræver dog 99kr om måneden for SSL? Tongue Tied

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

KlaMus:
Er det muligt at sige noget generelt om dette?

Hej

Du vil sandsynligvis få flere forskellige svar på dette, en anden ting, henover sommeren sker der det at den nye Chrome browser vil komme med en advarsel (ingen ved hvor denne kommer, sandsynligvis i browser baren) hvis en Chrome browser besøger din shop og der ikke er SSL på, så egentligt har du intet valg. SSL koster ikke 99 om måneden, flere udbydere, inkl os, tilbyder gratis SSL på kundernes websites (LetsEncrypt), det er sandsynligvis fordi du skal have dit eget certifikat, EV/green bar eller noget helt andet, at der er gebyr på. Dette svinger fra udbyder til udbyder.

Mvh WebHosting A/S

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en meget dyrt SSL certifkat! Google vægter dette højere og højere, seneste opdatering peger alle i retning af at sikkerheden vægtes højt i rankering af organiske resultater. SSL er i min optik en god investering. Dog er 99 kr. pr. mdr. højt. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gratis med LetsEncrypt og Cloudflare har det også hvis din host ikke har LetsEncrypt installeret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)