Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

priser helt nede fra 1999 kr på animation !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Forstår du effekten ved visuel markedsføring? Ved du hvordan du får dit budskab ud til dine kunder konstant? Hver dag ser dine kunder over 1000 reklamer, og så det ikke sikkert det lige bliver din reklame de husker. Visuelle reklamer er svaret. Jeg fortrækker animation som min visuelle reklame :) 

Kun lige nu har vi priser helt nede fra 1999 kr. Gå ind og tjek vores hjemmeside ud www.b2b-animation.dk og find ud af hvorfor du skal vælge visuel markedsføring og animation. 

Kontakt os på 

Tlf: 20959795 

Mail: ri@b2b-animation.dk 

Håber jeg hører fra jer.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan startede jeg også - med priser på 1000 kroner pr. video :) Husk, at en video aldrig bliver bedre end det speak, der ligger til grund for det visuelle. Selve historien/buskabet/narrativen skal sidde lige i skabet, og det er noget, I må forfatte i samarbejde med kunden. På den måde skal I også kunne levere et samlet produkt, der er langt bedre end det, kunden selv ville kunne lave vha. et Fiverr speak og en GoAnimate konto. 

Held og lykke med jeres nye virksomhed!

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)