Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere haft en Facebook annonce med stor succes, hvor jeg fik mange visninger samt en høj konventeringsrate. 

Jeg har nu oprettet en ny annonce med samme content, link og tekst, dog til en ny målgruppe. Jeg kan får ingen notifikationer på fejlmeldinger fra Facebook side, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor den ikke generere visninger, salg eller klik.

Håber i kan hjælpe hurtigt.


Tak for det :-)

Viggo

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo, 

Der er sandsynligvis en mindre fejl i din opsætning der gør at Facebook ikke vurdere at den er mulig at vise til de "rigtige" personer. 
Det typiske problem er at der målsættes mod konverteringer eller lignende, hvor Facebook så ikke har nok data til at forstå hvilke personer der typisk vil konvertere, og derfor bliver den ikke vist til nogen. Du kan gøre det at du målsætter mod trafik i en kort periode og så efter indsamling ændrer til konvertering

Hvis du vil have yderligere hjælp så kan du træffe mig på mk@mezia.dk så skal jeg nok gøre det for dig kvit og frit :) 

Venlig hilsen 
Mikkel

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Viggo,

Det kan der være flere årsager til. Én årsag kan være, at din nye målgruppe ikke er relevant (i Facebooks øjne) i forhold til din annonce. Den eneste måde at finde ud af dette på er ved at teste. 

Og som Mikkel skriver, så kan det også være noget galt i din opsætning. Det kræver i nærmere kig i din konto, før jeg evt. kan sige hvad dette kan være.

Håber du mine svar hjælper.

Med venig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)