Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til linkbuilding - all you got!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle skarpe hovedet

SEO er ikke mit stærkeste område, og jeg søger derfor tips til linkbuilding. Hvis nogle har tips, links eller andet, de vil dele, så tager jeg imod det med kyshånd; andre kan sikkert også bruge det. Jeg tænker især ift., hvordan man skaffer links (har allerede læst et par fremragende indlæg herinde) Smile1

Fyr løs! 

....og forresten: Er det værd at få links i forskellige online spil/fora, hvor man kan udfylde en profil - eller er det så "svage" links, de blot spilder min tid? Tænker f.eks. på https://www.virtualmanager.com , hvor man hurtigt kan skaffe 30-40 links. Smile1

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper et link er aldrig tidsspilde uanset om det er et no-follow link eller et do-follow, eks. Så kunne du jo være så heldig at du fik 40 besøg fra dit "hårde" arbejde med at skaffe de der 40 links fra virtual manager. (Og hvis en af dem så konverterer til kunde = $$) (en undtagendelse er dog links der hverken ses af mennesker eller robotter, de er spild af tid)  

men her får du lige et tip.

Prøv at gå på google.dk og skriv site:.com submit content + "dit marked". eks. lad os sige at du sælger processorer så kunne du skrive: site:.com submit content + processors og så kunne du evt. submitte en eller anden artikel om hvordan man bygger en grafen processor/processorens udviklings historie/et eller andet, andet bullshit. du kunne også prøve at skrive: site:.com write for us + processors osv. der findes så mange variationer af submit content at det er uhyggeligt.

Men jeg går ud fra at du har en rimelig aktiv facebook tilstedeværelse (dette er også et parameter til din rangering på Google her mener antal af likes der liker dine posts det er det samme med Google+ Du kunne evt. oprette en virksomhedsprofil derinde også lave et forum du kalder for "marked" questions nu har jeg ikke besøgt dit site så hvis du allerede har dette så må du undskylde...).

Ligesom du også har en youtube-kanal.

bare husk på at Quality links are the kings, links are still king over Social media, but Social media and Google is still connected   

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Hej Kasper et link er aldrig tidsspilde uanset om det er et no-follow link eller et do-follow, eks. Så kunne du jo være så heldig at du fik 40 besøg fra dit "hårde" arbejde med at skaffe de der 40 links fra virtual manager. (Og hvis en af dem så konverterer til kunde = $$) (en undtagendelse er dog links der hverken ses af mennesker eller robotter, de er spild af tid)  

men her får du lige et tip.

Prøv at gå på google.dk og skriv site:.com submit content + "dit marked". eks. lad os sige at du sælger processorer så kunne du skrive: site:.com submit content + processors og så kunne du evt. submitte en eller anden artikel om hvordan man bygger en grafen processor/processorens udviklings historie/et eller andet, andet bullshit. du kunne også prøve at skrive: site:.com write for us + processors osv. der findes så mange variationer af submit content at det er uhyggeligt.

Men jeg går ud fra at du har en rimelig aktiv facebook tilstedeværelse (dette er også et parameter til din rangering på Google her mener antal af likes der liker dine posts det er det samme med Google+ Du kunne evt. oprette en virksomhedsprofil derinde også lave et forum du kalder for "marked" questions nu har jeg ikke besøgt dit site så hvis du allerede har dette så må du undskylde...).

Ligesom du også har en youtube-kanal.

bare husk på at Quality links are the kings, links are still king over Social media, but Social media and Google is still connected   

 

Okay, tak for det! Smile1

Facebook - tjek

Youtube - tjek

Jeg satser på at kunne hakke speederen i bund mht. SEO, linkbuilding, i det sekundt, det nye site er aktivt - for at komme op i røven - eller måske endda overhale - de skiderrikker, der har førstepladsen nu.... Smile1

Jeg har 2. pladsen på de fleste søgeord pt., så det er ganske udemærket, synes jeg. 

Ydermere har jeg flere samarbejder iværksat med bloggere osv., hvor jeg kan få nogle links... problemet er blot, at jeg har kæmpet en brag kamp med de få bloggere og deres links, hvorfor det skal være et VIRKELIG stærkt link, hvis det skal leve op til tiden, det har taget - men alligevel. 

Netop derfor jeg søger alle de linkbuilding-tips, jeg kan suge til mig. Lige nu forsøger jeg blot at få links, links, links, links, om end det er i kommentarsporet på fora/blogs, FB, Twitter, Youtube og aaaaalt, jeg kan komme i nærheden af.

Endnu en gang tak. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)