Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress pris beregner baseret på længe * længe * Bredde * Bredde

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Er der nogle der har erfaringer med at lave en pris beregner i wordpress, hvor det er muligt for kunderne selv at indtaste  længe * længe * Bredde * Bredde hvorefter der så kommer en sammenregnet pris.

Jeg har prøvet woocommerce measurement price calculator, men der kan jeg kun regne Længe * Bredde, så jeg kan ikke tage højde for runde hjælper ligesom illustreret på billedet 

Mange tak :) 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Det kan jeg sagtens hjælpe dig med at bygge fra bunden. 

Send mig en mail på Kasper@sedia.dk, så vi lige kan tage en dialog om problemet hvorefter vi kan diskutere pris.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 27. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Off topic i forhold til dit spørgsmål, men måske med interesse for andre.

Jeg arbejder oftest i et Mac-alternativ til WordPress, et offline cms, der efterhånden er blevet voksent: RapidWeaver fra Realmac Software i Brighton, UK. Der er netop udgivet udvidelse af en af de andre udviklere, som gør det muligt at sammensætte sine egne former og kalkulationer, og sende dem videre til en formular: http://www.onelittledesigner.com/rapidweaver-stack/formula/index.php

Programmer er som sagt ikke en online-baseret løsning på samme måde som Wordpress og fungerer kun på Mac OS. Hjemmesiden nørdes på plads på Mac'en og uploades når klar. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)