Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min shop sælger ikke ;-(

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jep der er mange store spillere på netop dette marked. Det der gjorde at jeg gik i gang var, at jeg havde fået nogle gode leverandør aftaler, har billig ( gratis) lager, masser af tid. Når man kigger på diverse undersøgelser om hvad danskere bruger penge på er tøj en stor post, alt dette gjorde at det var dette jeg satsede på. Det jeg ville var, at sælge dametøj til virkelig overkommelige priser, vise at det behøver ikke hedde et bestemt mærke for at være fedt. En side hvor alle økonomisk kan være med. 

I starten havde jeg meget mere primitive billeder, da jeg tænkte kunden må jo se at her sparer jeg og derfor de billige priser, men det blev ikke godt modtaget. 

Prismæssigt er jeg rigtig godt med, men har så fået en del feedback på at det virker for "billigt" hvordan det kan være- tja op ad bakke, 

Grunden til mig indlæg her, var om der var en kæmpe fejl jeg gjorde, kan godt se som I skriver at der er nogle småting, der gør at siden ikke virker professionel, dem får jeg rettet. 

Bare så frustrende at have ok med besøg men så få køb ;-( Nå kæmper videre. 

Tak fordi I gad bruge lidt tid på det.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Der er som nævnt lidt som skal rettes op, for at gøre det hele lidt mere "troværdigt" :-)

Meget muligt, at markedet er stort, men I kan sagtens få bygget en ordenlig forretning op - men det kræver tid og derfor er  det vigtigt, at I tager kontakt til nogen, som kan vende lidt med jer omkring siden og komme med nogen idéer.
Sørg for at have et bredt udvalg, og gerne noget, som man IKKE ser hos konkurrenterne - dette kan gøre Jer specielle, og gør at nogen får en kærlighed for at handle hos Jer :-)

1. Du/I skriver, at der er fragtfri ved køb over 400kr. - Jeg har lige kørt en ordre ind på 474kr, og jeg skal stadig betale fragt.

2. Billederne er utydelige og jeg tror ikke det giver det retvisende billede af hvordan bukserne reelt ser ud. Her vil jeg anbefale jer et online kursus på youtube, eller hyr en fotograf i netop jeres område, da dette kan redde jer til øget salg.

Pøj med arbejdet - og HUSK, ALDRIG AT GIVE OP! Det er ikke millionen der er vigtigst, men at man har det sjovt på rejsen (:

Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Moonlight Design Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg gerne vil købe lidt forskelligt tøj hos samme forhandler, forventer jeg et større udvalg af eks bukser ( der er to par at vælge mellem)og evt noget mere om det produkt der sælges. Er det 100 procent bomuld? Og ja kun nogle af varerne kan lægges i kurv. Tror også det betyder noget for kunderne de kan se modellens ansigt og at billerne og tekst er samme str. Vh Karina

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Du siger det selv... Det er et marked med hård konkurrence og mange spillere, og store spillere der kan bruge betydelige ressourcer på forskellige former for markedsføring. Du kan selvfølgelig ikke hamle op med onlineshops på størrelse med zalando. Derfor vil jeg som det første se på konkurrenter af din egen kaliber, så du har noget at sammenligne dig med


Først må du fastslå hvor du står nu, hvor mange besøg får du ?, fra hvilke kilder ?, hvor stor en del af besøgende i din webshop ender med et køb ?, konverterer nogle kilder bedre end andre ?hvad er din google ranking for dine vigtigste søgeord ?, hvor mange af dine sider er indexeret hos google.. osv osv... brug google analytics, adwords værktøjer og hvad du ellers kan finde af værktøjer der kan hjælpe dig til at finde egen og dine konkurrenters vigtigste SEO parametre


Det næste du må gøre er at sætte dig nogle mål i forhold til hvor du er nu, det kunne være en fordobling af besøgstallet eksempelvis. Du kan så begynde at overveje hvad du kan gøre for at nå det mål indenfor et realistisk tidsperspektiv.

Jeg vil mene at det vigtigste er din synlighed i googles organiske søgning. Derfor må du i første omgang arbejde på at forbedre din google rankingscore, og derfor starte med det helt grundlæggende SEO: at finder de helt rigtige søgeord, sidetitler og metatags for de enkelte sider.. lige nu er din grundlæggende SEO ikke tilfredsstillende.

eksempelvis:

underside fra menu "bukser":  ingen metatags
 
underside fra menu "overdele":  Tøj fra Meline som kan bruges til enhver lejlighed.  (skulle nok indeholde noget om overdele)  osv

Tekster(der lever op til googles best practice) på nævnte sider vil helt sikkert gavne din ranking.

Start derfor med at få styr på det helt grundlæggende onsite SEO, og se om det ikke hjælper på din google ranking.

Vil du have flere kunder i din webshop må du bruge flere farver fra paletten end facebook, og løbende arbejde med nye måder at markedsføre dig selv, for at se hvad der netop virker for dig.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

page speed den er så lav så det skader din rank https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fmeline.dk%2Fshop%2Ffrontpage.html&tab=mobile

ved at speed op for billederne kan du hente mange point opad så score stiger , så god at bruge https://kraken.io/ , 

det kan også hjælpe lidt page speed at bruge fjerne facebook og selv sætte denne kode ind  istedet for på siden https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin , jeg tror du skal bruge iframe koden .

resten fejl kan hjælpe noget også rette dem , men kræver meget arbejde da det ligger i et andet cms system .

jeg kunne kun se 2 links til din side her https://majestic.com derfor også svært at få organiske trafik 

et godt seo tool til at rette fejl med er her https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Okay side dog synes jeg du skal havde noget der går mere i ens øjekast at man har nogle farver der passer til de ting du sælger også kunne det være en god ting hvis du fik lavet et logo folk kunne husk som den vej ofte også laver marketing også kan jeg også godt hjælpe dig med marketingen ved hjælp af facebook

hvis du mangler et logo så smid en mail til mathiasjv1321@hotmail.com

sælger logoer her til nok billigste pris jeg har også et par eksempler her

Mvh

Mathias

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)