Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min hjemmeside: CSR-Mærket

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey guys and girls :-)

Jeg har startet CSR-Mærket - et lignende koncept som MiljøvenligPakning.

Er der nogen herinde, som har nogle gode tips og tricks til, hvordan jeg kan blive mere synlig online?

Indtil videre har jeg overvejet content marketing, hvor jeg opretter en blog på siden, og blogger om CSR relaterede emner.


Jeg håber, at der sidder en SEO ekspert eller marketingguru med at par gode råd :-)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen som har nogle gode idéer til hvordan jeg kan blive mere synlig med csr-mærket.dk? :-) 

Fra Sofia, Bulgarien
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 63
Fra  Brigadaus ltd Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide med en Blog, derudover skal du finde nogle influencers som kan skrive om det, brug evt. Kloud score til at bedømme hvor meget indflydelse de har. Budget spiller også en rolle, og så tror jeg du bliver nød til at satse langsigtet før det bliver en norm, og så stille dit marketing efter det, det nytter ikke så meget med f.eks. Adwords idag.

https://brigadaus.dk - en lille-stor dansk-bulgarsk virksomhed i vækst

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan indhente 3 tilbud her  https://seo-butler.dk/  ;-)

Jeg stiller mig lidt undren over din side, er det bare et linkkatalog ? Der er ingen krav elle rnoget som helst til at blive optaget paa din liste og bruge dit mærke ?

SElv den som bruger "slaver" , leder spildevandet direkte ud i miljøet kan skrive sig op og hente Mærket og sætte paa deres side ?

Er det noget du bare selv har fundet paa eller staar der noget  organisation bag ?

Hvem er I / DU / csr-mærket.dk? ??  Det star der intet om ? Det er ikke særlig troværdig  som jeg ser det nu.

Mvh

anders

PS: Din jordklode paa forsiden ser lidt "skæv" ud ser ikke saaaa prof ud synes jeg, ved ik om du kan  faa den banner til at se mere skarp og prof ud ?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders :-)

Hvis du læser vores vilkår (Du kan finde link i footeren på hjemmesiden), så kan du se, at vi forbeholder os retten til at afvise tilmeldinger.

Du kan læse følgende på vores hjemmeside: "Virksomheders samfundsansvar bør være baseret på en frivillig indsats. I stedet for at vi hos CSR-Mærket opsætter strenge krav omkring deltagende virksomheders CSR, vil vi hellere forsøge at inspirere dem til at gøre en forskel og give dem værktøjer, som hjælper dem på vej i deres arbejde med CSR" 

Du har helt ret Anders I, at der godt kan fremgå mere information "om os" på hjemmesiden. Det vil blive tilføjet. Tak for idéen :-)

Tror muligvis det er synsbedrag med den jordklode ;-) men tak for input.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ser

.4 For at være tilmeldt CSR-Mærket og anvende mærket på din hjemmeside skal du leve op til de betingelser, som er nævnt på www.csr-maerket.dk.

Hvad er det for betingelser ? Hvor staar de henne, du linker ikek til dem ?

Du skriver at I ikke kontrollere dem som skriver sig op dvs du ved ikke om de slaar deres medarbejder, om de udleder urenset spildevand etc etc 

Det her  badge giver mig som forbruger altsaa ingen trykhed overhovedet.

Men køber jeg et produkt som er Svanemærket har jeg en vis trykhed og ved at virksomheden og produktet skal leve op til nogen regler for at faa dette mærke.

mvh

anders

ps: den eneste betingelse jeg ser er:

Betingelser for deltagelse:

Det eneste du skal gøre for at deltage er et udfylde nedenstående formular og overholde følgende betingelse:

  • CSR-Mærket skal indsættes på hjemmesiden, så budskabet om social ansvarlighed spredes. CSR-Mærket kan eksempelvis indsættes på forsiden i footeren eller i sidebaren, men kan også inkluderes på om os-siden eller CSR-siden. Find CSR-Mærket her.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)