Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Liste over agenturer, muligt ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er det muligt at se en liste over agenturer i DK og måske sortere i dem efter genre ?

Vi leder med lys og lygte efter agenturer med boligtilbehør som forhåbentlig kan sætte lidt skub i tingene så vi kan fokusere på produktionen istedet :)
Derfor håber jeg at I herinde, kan hjælpe os lidt på vej :) Har forsøgt nogle enkelte søgeord på google, men når ordet "bolig" kommer med, er de fleste resultater med ejendomsmæglere osv :)

Håber i kan hjælpe!

Med venlig hilsen
Christian H. Kjærgaard
Fabbynation.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er glad for du kunne komme dig over en smule make-up og skrive et ligegyldigt svar og samtidig tage dig tid til at indsætte et billede af en mand alle danskere med sikkerhed kender ;)


Men når du er kommet dig over chokket, kan du så hjælpe eller skulle du bare lige aflaste lidt ? :)


Mvh

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.. 

Är du på jakt efter en äkta lån ?? Behöver du ett lån av något slag och av någon anledning ?? Är du ute efter att köpa ett nytt hem? Söker företags kapital ?? Vi är äntligen här för att hjälpa så vi erbjuda tillförlitliga lån på bara 2% ränta. Berörda låntagarna är att kontakta oss på (Freemanloanfinance@gmail.com), Freemanfinance.webs.com och få det lån idag.

Tack.
jamie Freeman
E-post: Freemanloanfinance@gmail.com, Freemanloans@hotmail.com
Webbplats: www.freemanfinance.webs.com

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

en liste over agenturer vil jo være en list over producenter som allerede er repræsenteret i Danmark. Er det det du er ude efter? Det betyder jo at du vil lukrere på andres arbejde.

En vej er at søge på producenter eller gå til branvheforeninger i udlandet eller på udstillinger.

Der er rigtig mange ting, det ikke lige kan lade sig gøre at få forærende.

god jagt.

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Nej vi har allerede et produkt i produktion, og ville sådan set bare undersøge mulighederne for at få det i butikkerne, og det har jeg ladet mig fortælle at et agentur er det der skal til :)

Så hvad andre laver og hvorfor, gider vi ikke gå op i da vi har et færdigt produkt :)

Mvh

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian H.:
Jeg er glad for du kunne komme dig over en smule make-up og skrive et ligegyldigt svar og samtidig tage dig tid til at indsætte et billede af en mand alle danskere med sikkerhed kender ;)

Hvis det var så ligegyldigt det jeg skrev, hvorfor har du så ændret dit billede ??

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har faktisk lige ændret det for 5min siden da jeg alligevel skulle ind og rette firmaprofilen til de nye oplysninger.. Desværre champ ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)