Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration med Pinterest på hjemmeside/blog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Photo-Graphic Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er netop gået online med min nye hjemmeside, efter navneskift. I den forbindelse har jeg valgt at oprette en blog. Og da jeg er fotograf, giver det ret god mening at jeg kobler min Pinterest side sammen med min blog, så det trækker trafik mod min side, men også den anden vej, mod min Pinterest profil. Men jeg er i tvivl om hvordan det bedst gøres. Kan nogen af jer hjælpe mig...?

Jeg er ikke 200 meter mester i dette, så den dybe nørdede tilgang er ikke til nogen hjælp for mig.

Jeg har fået et webfirma til at lave hjemmesiden. en dette her vil jeg rigtig gerne selv kunne forstå. Er der nogen der kan give mig nogle fif..?

Siden hedder: http://photo-graphic.dk

Mvh Dan

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 24
Fra  Bigstep Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Hvis du bruger WordPress eller lignende, så findes der garanteret flere plugins, som kan det du har behov for.

Hvis ikke, så er du nødt til at bruge Pinterest API for at få adgang til dine pins, og det kræver lidt programmering.

Jeg har siddet med flere integrationer som dette, så hvis du synes det er for advanceret at lege med kan du kontakte mig, så finder vi en optimal løsning til dig :)

Vh
Ismail

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Photo-Graphic Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ismail.

Det er dog ikke wordpress, men Umbraco. Jeg giver min leverandør besked på at integrere det på siden..:-)

Tak for dit svar. :-)

/Dan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)