Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du bosiddende i København og står lige nu og mangler et fedt projekt at hoppe på? Så læs med her!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Dette bliver det vigtigste indlæg for mig til dato, da det omhandler mit drømmeprojekt. For at sætte jer hurtigst muligt ind i min situation, stod jeg foran et fantastisk launch med alt på plads, da jeg pludselig og uventet blev uvenner med min partner privat, hvilket betød, at vi ikke kunne fortsætte vores professionelle samarbejde.

Det er selvfølgelig ærgerligt når noget så uventet skal sænke dig i din proces, men jeg agter stadig at få projektet skudt i luften, da jeg ved (og ja, det kan alle nok sige), at det kan blive rigtig stort!

Som sagt var projektet klar til at blive skudt i gang. Jeg er dog et holdmenneske, så jeg kunne egentlig godt fortsætte selv, men jeg har det allerbedst med at arbejde sammen med én eller to, der kan supplere mig og mine evner samt nogle, jeg kan dele succeser og frustrationer med.

Lidt om projektet:

Det er inden for webshop-branchen og vi har med et allerede populært skønhedsprodukt at gøre. Det har dog endnu ikke ramt det Skandinaviske marked, så der er kæmpe mulighed for at skabe en "hype" herhjemme, da det allerede er kæmpestort i USA. I kan sammenligne det lidt med "black mask"-epidemien, der hærgede herhjemme hvor alle pludselig skulle have sorte ansigtsmasker - dette produkt vil jeg, med know how inden for branchen, vurdere til at have potentiale til at blive en hype på samme niveau (jeg fortæller selvfølgelig gerne mere om det og viser også produktet frem på et eventuelt møde). Jeg har kæmpe ambitioner med dette og ved i forvejen rigtig meget om produktet. Jeg satser på at det inden for et halvt år (med det rette launch og med den rigtige partner), kan blive interessant for butikskæder såsom Matas, Normal, helsekæder og Dansk Supermarked.

Jeg søger:

En partner mellem 20-30 år med sans for grafisk design, så du kan stå for den visuelle identitet, da der skal skabes en helt bestemt fashion-agtig vibe omkring produktet. Du skal også gerne have evner inden for at lave hjemmesider (ikke nødvendigvis programmeret fra bunden, men i det mindste ud fra et tema).

Det er fordelagtigt at du i forvejen har begået dig inden for webshopbranchen og derfor kender lidt til aspekterne inden for det, at drive en webshop.
Du skal have tid til at arbejde med det, da jeg søger én, jeg kan sparre med ugentligt og også gerne arbejde sammen med dagligt.
Jeg er ikke selv så "praktisk" så at sige, da jeg blot er typen, der arbejder derudad og er effektiv, så derfor må du gerne være modsat mig og have et godt overblik mht. de administrative ting og alt det, der ligger bag såsom de skattemæssige ting mv.

Hvis du kan noget inden for markedsføring via annoncering og Google, er det også blot en fordel. Jeg har mine måder at gøre det på, men det er altid en fordel at kunne supplere hinanden på det punkt.

Jeg har selv dedikeret alt min tid til projektet, da jeg tror så meget på det, så derfor skal du være opmærksom på at jeg søger en partner, der selvfølgelig gerne må have andet at se til, men også har mulighed for at gå ind i projektet. Jeg er dog sikker på at du som eventuel partner nok skal finde tid til projektet, når du hører nærmere om det ift. hvilke muligheder, der gemmer sig. Det vigtigste for mig er at finde én, jeg klinger med og som jeg kunne se mig selv arbejde sammen med, også på længere sigt.

Jeg glæder mig til at høre fra dig! Fang mig i privatbesked herinde og så kan vi tage den derfra. Fortæl lidt om dig selv og hvorfor du reagerede på dette og tænker dig som en mulig partner i projektet.

De bedste hilsner,
Anna Lykke

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anna
Jeg kan ikke rigtigt skrive til dig privat lader det til.
Jeg vil gerne høre lidt mere, smider du mig en mail? :-)
kontakt@quardonmedia.dk

M.v.h. Sabine

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kan du ikke derimod smide mig en mail? 😊

annalykkeo97@gmail.com

Mvh

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok skrive til dig snart :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anna,

Jeg savner stadig svar på tidligere besked jeg har skrevet til dig.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til dig for nogle dage siden.
Har du modtaget den?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)