Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver Danmarks mest effektive eksterne SEO og hvorfor?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OBS! Dette er IKKE et indlæg hvor du skriver, at du selv er god til det. Dette er et indlæg, hvor du skriver, hvem du kan anbefale og hvilke resultater de har leveret.

Hej Aminoer :)

Jeg er på udkig efter et bureau til at varetage en god og effektiv ekstern SEO. Dette dækker naturligvis over link building, men jeg sætter store krav til rammerne for link building og viger langt udenom brug af linkfarme, autogenererede tekster og lign.

Har du selv gode erfaringer med et bureau og hvorfor var de så fede?

På forhånd tak!

Dbh

Rasmus Schultze

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger lige pt. S360.
Vi er ikke kommet så langt endnu med linkbuilding men de har lavet en del teknisk og de forekommer mig at have fuldstændig styr på hvad der skal laves i forhold til mit behov, ligesom der er hurtigt og grundigt svar på mine spørgsmål.
De virker til at have forstået at det handler om kvalitet og relevans.

I forhold til linkbuilding har vi lavet en fast aftale der først lige er startet, hvorfor jeg ikke kan sige så meget om den...

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når nu jeg er afholdt fra at fortælle om egne fortræffeligheder vil jeg bemærke følgende:

Du skal bruge nogen som:

1) Kender alle de forskellige stykker værktøj inden for linkbuilding, og kan finde du af at eksekvere dem
2) Kan finde ud af at kommunikere klart med dig om budget, forventning og risikoprofil
3) Leverer professionelt og efter best practice
4) Også er her om 2-5 år

Ud fra ovenstående vil jeg anbefale

https://obsidian.dk/  eller
http://www.skjoldby.com/

Da jeg selv leverer linkbuilding er det i sagens natur ikke som kunde jeg kan udtale mig, men jeg kan i hvert fald stå inde for at begge ovenstående bud er professionelle og knalddygtige.

Du skal ikke regne med discountløsninger nogen af stederne.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for anbefalingen Kim :-)

@Rasmus du er mere end velkommen til at ringe til mig på 60157121 eller smide mig en mail på sak@obsidian.dk

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi har en større aftale med S360, som vi bruger på tværs af alle brands i Zitcom Group - herunder Scannet, WannaFind, UnoEuro mv. Det er super dygtige folk de har, som har meget erfaring inden for området. Så de ved godt hvad man gør og hvad man ikke gør.

Du kan være sikker på, at de ikke benytter linkfarme mv. De links vi får er kvalitetslinks - og det kan tydeligt ses i resultaterne. Vi ligger side 1 på mange af de ord, som vi optimerer på og typisk top 3 eller top 1. Jeg vil helst ikke nævne ord og eksempler her, men skriv eventuelt til mig privat, så kan du se resultaterne af deres arbejde. Det er altså ikke for sjov, for det meste af det vi optimerer på, er ord med benhård konkurrence. 

Så en fuld uforbeholden anbefalingen af S360 fra min side. Prøv at hive fat Joakim Kruse og hør hvad de kan klare ift. SEO.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg kan helt klart anbefale Kompetence Kanalen, som også er blevet kåret som værende en Gazelle virksomhed de sidste 2 år. 
https://www.kompetencekanalen.dk/ 

Jeg har fået gode resultater ved at samarbejde med dem. Det er både mere end en fordobling af besøgende og stigende salg samt flere kundehenvendelser end før.

Dbh 

Mads

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Da jeg i tidernes morgen skulle søgeoptimere min webportal (et site med køb og salg af brugt designertøj - har solgt sitet for fem år siden), valgte jeg concept-i.dk med Thomas Rosenstand bag roret. 

Jeg har udelukkende positive erfaringer med dette firma, ikke mindst fordi deres serviceniveau er skyhøjt. Så vidt jeg erindrer indledes samarbejdet med, at de gennemtrevler dit site for eventuelle fejl, førend den egentlig søgemaskineoptimering påbegyndes.

Regn ikke med, at du ikke selv skal knokle - i mit tilfælde skulle jeg skrive en hulens masse tekster til sitets ca. 150 sider. Og regn ikke med, at de gode placeringer i google sker over natten, for det tager tid, det der seo-arbejde. I mit tilfælde gik der ca. 2 måneder, før jeg kunne se mærkbare resultater.

Men hvis du kan leve med det, så kan du til gengæld regne med, at Concept-I's søgemaskineoptimering sparker røv! Hvad mit site angik, steg antallet af unikke besøgende pr. dag med knap 700%, og det er da også en sjat Smile

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

700 % lyder af meget.. Men det kommer jo også an på udgangspunktet :)

Hvad har du så gjort ved dine 150 sider? :)

Jeg sidder selv og skal have mine sider frem i søgeresultaterne. Dejligt at høre at det kan tage 2 mdr., for så er det bare mig selv der er for utålmodig :)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

700 % lyder af meget.. Men det kommer jo også an på udgangspunktet :)

Hvad har du så gjort ved dine 150 sider? :)

Jeg sidder selv og skal have mine sider frem i søgeresultaterne. Dejligt at høre at det kan tage 2 mdr., for så er det bare mig selv der er for utålmodig :)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Udgangspunktet var ikke prangende, men dette til trods, havde jeg ikke turde håbe på en så massiv fremgang.

Mener du, hvor mine 150 sider er havnet, eller hvad jeg gjorde rent teknisk med dem?

Jeg tror de to måneder mestendels skyldes, at jeg havde Thomas til at lave feltarbejdet. Hvis jeg selv skulle have søgemaskineoptimeret mit site, havde jeg nok skulle vente længe på de resultater Smile

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Fra København N.
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke, hvordan ordet feltarbejde har sneget sig ind i mit svar...der skulle naturligvis blot stå arbejde :-)

Lagersalg, udsalg & tilbud på babyudstyr og babytøj - babypaabudget.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)