Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af eget produkt på hjemmeside -> hvilke løsninger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

På forhånd tak fordi du gider kigge og læse opslaget. Jeg er komplet rookie på området, så alt input modtages gladeligt.

Jeg er igang med at udvikle et speciallavet håndtag, og påtænker at ville sælge over internettet - er vel en webshop.? :)

Planen er at det skal laves og sælges i en small, medium (og muligvis Large) version. Ydermere kan det skal at det skal sælges i lidt andre variationer. Håbet er helt klart at de ikke kun skal sælge i DK, men også i EU, og forhåbentlig verdenen over. Så jeg skal bruge en hjemmeside der kan indeholde billeder af produktet, modtage ordre, modtage betaling (fra mere end kun DK), og hvad der ellers hører til i sådan et køb.

Jeg er så nået dertil hvor jeg er igang med at kigge på løsninger hertil. Har i forslag hertil.? Det er en nystartet virksomhed med lav egenkapital, så løsningen må økonomisk set gerne være derefter.

På forhånd tak,

Mvh Morten

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan alle webshop løsninger heldigvis klare :)

Nu ved jeg ikke hvor teknisk anlagt du er, men tag et kig på Wordpress + Woocommerce.

Ganske gratis og ligetil...

Tilmeldt 7. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret og din tid Claus.

Som sagt, så er jeg fuldstændig ny på området, så det er godt at høre. Jeg læste nemlig bare noget med at man både skulle have en betalingsgateway og en indløser (læste jeg i bogen "start din wirksomhed - guide til selvstændige og iværksættere"). 

Har du, eller andre, nogle forslag til hvilke webshop løsninger man kunne vælge.? 

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Hvis du har mod på at lave det selv, så tag fat i Wordpress, med et Woocommerce plugin. 

Du kan benytte, https://www.yourpay.io/da-dk som er både betalingsindløser, og betalingsgateway. udgiften er lav, og de leverer solidt arbejde.

Held og lykke

Mvh
Peter  

Tilmeldt 21. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Fra  pds online Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Som der er andre der har skrevet så er WordPress og WooCommerce et rigtigt godt bud. 

Hvis du ikke har så mange produkter så kan det også klares med et WordPress Theme som understøtter produkter og dermed kan de manuelt oprettes når det ikke er mere end en håndfuld.

Omkring betalinger fra ind og udland, så kan du jo gratis oprette dig som mobilePay erhverv kunde hvis du har et firma, og kan modtage betalinger derfra, eller er der PayPal også som kan tage kort fra hele verden, samt en bankoverførelse hvis det kommer til det.

Hvis du feks bruger Dinero så er mobilpay integreret der og du kan sende fakturaer ud med betaling den vej til DK, og udlandet kan få en PayPal business faktura.

Det koster ikke meget at have, kun nogle % når der kommer betaling, det der koster mest er tiden da det er mere manuelt end WooCommerce eller andre ligende systemer.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en gratis webshop løsning du kan bruge, på www.shoppinnet.com

Det er en hosted løsning, dvs. At du ikke skal investere i et webhotel, og inkl. Support og opdateringer.

Hilsen Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)