Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er GODKENDT-mærke for dyrt for din webshop? Webshop Mærket er 100 % GRATIS.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 5 person

Webshop Mærket:
Nogen må slå et slag for at tåbelige regler ændres, og hvad du end mener om Webshop Mærket så har jeg valgt at se helt bort fra både din mening (som i øvrigt generelt ikke er særlig interessant), og at se bort fra regler som er opfundet af middelalderlige mænd i udlandet.
jeg kan nu ikke se hvad der er vrøvl i at sige, at man ikke på en gang kan stå med garanti for at en webshop overholder alle regler, og så selv opfordre til at bryde dem, uanset de er lavet af middelalderlige mænd (mænd fra middelalderen? Mon ikke du mener midaldrende) i udlandet. Hvordan skal kunder vide hvilke regler for webshops du lige mener er gode og hvilke du ikke går ind for.
Enten giver man en garanti for at en shop overholder alle regler, eller også gør man ikke. Ens personlige præference for regler der er tossede duer ikke i DEN sammenhæng.

Derfor anbefaler jeg alle at se helt bort fra shops der er faldet i din rene affiliate gryde

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Kurt hvis du gerne vil rode dig ud i en shitstorm skal du endelig fortsætte som hidtil.

Det er mig en gåde at du skal spille tøsefornærmet, det gavner overhovedet ikke dig og webshop mærket, at tale ned til folk i et offentlig forum.

Det er mig en gåde at du ikke kender de mest grundlæggende regler for hvordan man kommunikere i et offentlig forum.

Kritik skal imødegås konstruktivt, ikke ved at sende en sviner retur.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Jesper I. P:
Kritik skal imødegås konstruktivt, ikke ved at sende en sviner retur.

Hej Jesper.

Jeg er glad for at du ser Johns indlæg som en sviner.
Johns indlæg er ikke konstruktiv kritik, men hans sædvanlige forsøg på at ødelægge mine indlæg.

Når der kommer den slags useriøse angreb har jeg måske en tendens til at blive lidt irriteret, og specielt hvis angrebene kommer fra personer som hverken er webshop-ejere eller på anden måde har interesse i Webshop Mærket.

Hav en god aften.

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MadsAAA:
jeg stoler skam på anmeldelserne

Jamen stol du da bare på alt der står på TrustPilot :-)

Mvh. Kurt

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:
Når der kommer den slags useriøse angreb har jeg måske en tendens til at blive lidt irriteret, og specielt hvis angrebene kommer fra personer som hverken er webshop-ejere eller på anden måde har interesse i Webshop Mærket.
Du har ikke den rette indstilling. Vær konstruktiv og lad dig ikke hidse op. Hver gang du gør det - taber du debatten.

Overvej at genopfinde din mærknings ordning - noget der gør den unik (gratis er på ingen måde unik....) - få strammet logoet op og din webside ligedan.... og så prøv at læse alle indlæg som mulige justeringer af dit mærke. Du tager det jo personligt hver gang og det er først personligt når du lader dig irritere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Per Krabbe, scanboat.com:
gratis er på ingen måde unik

Hej Per.

Jo, GRATIS er unikt når du ser på priserne hos E-mærket og TrustPilot.

Per Krabbe, scanboat.com:
Du tager det jo personligt hver gang

Ja, jeg tager altid tingene personligt :-)

Mvh. Kurt

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Ja men jeg har aldrig hørt om det mærke, og for os som ikke går op i at alt skal være perfekt såsom Handelsbetingelser er det rart at nogle tjekker det for en.

Op med god karma her.

Lidt mere positivitet. Jeg giver 5 stjerner hele vejen rundt.. og jeg er blevet klogere nu ved jeg at i eksisterer!

:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Webshop Mærket:
Johns indlæg er ikke konstruktiv kritik, men hans sædvanlige forsøg på at ødelægge mine indlæg.
´kan du ikke forklare hvorfor det ikke er konstruktiv kritik. 

Vi er enige om, at du med dit mærke godkender at en webshop lever op til div forbrugerkrav ikke?

Vi er også enige om at du opfordrer webshops til at bryde loven om cookies - fordi du mener den er opfundet af folk fra middelalderen ikke?

Hvilke andre love ser du lykkeligt bort fra når du uddeler webshop mærket. Synes du f.eks. det er folk fra "middelalderen" der har opfundet reglen om at webshop betaler porto også gang nr 2 når ting skal sendes frem efter reklamation?

Det er jo ikke lige til at vide hvilke regler DU personligt finder tossede, og derfor godkender med et Webshop mærke.

Checker du overhovedet om de shops du giver mærket lever op til noget? Du KAN ikke selv sætte reglerne og opfordre til at webshops bryder loven UANSET at du (og vel til dels jeg) anser reglen for fjollet. Enten lever en shop op til forbrugerkrav og love, eller også gør den ikke. De som gør - kan få et mærke, de som ikke gør, uanset din personlige opfattelse af loven, kan ikke godkendes.

mere kompliceret er det som ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Vi er også enige om at du opfordrer webshops til at bryde loven om cookies

Hej John.

Jeg har hverken tid eller lyst til at svare på dine intelligente kommentarer, så lad os bare blive enige om at vi er uenige.

Mvh. Kurt

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:

Ja men jeg har aldrig hørt om det mærke, og for os som ikke går op i at alt skal være perfekt såsom Handelsbetingelser er det rart at nogle tjekker det for en.

Op med god karma her.

Lidt mere positivitet. Jeg giver 5 stjerner hele vejen rundt.. og jeg er blevet klogere nu ved jeg at i eksisterer!

Tak for det, og du er meget velkommen :-)

Mvh. Kurt

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)