Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung dreng med sodavandsdrøm

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle! 

Jeg er igang med at lave min egen sodavand, som på et tidspunkt selvfølgelig skal ud på markedet. 

Jeg er kommet til det punkt i processen hvor jeg har brug for at finde en leverandør som kan lave min sodavand, præcis som jeg vil have den. 

Jeg har prøvet alibaba.com, og skrevet rundt til bryggerier uden held. 

Kan nogen hjælpe mig med at finde mig en god leverandør, som kan producere sodavandsflasker? :) 

/Azad 

Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være flasker eller væsken?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

azad0021:
Jeg har prøvet alibaba.com

Glem det, du skal ikke have fat i nogen i Asien. 

Brug et dansk bryggeri, der findes en del som vil kunne klare opgaven for dig.

Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Flasken, undskyld den upræcise beskrivelse.

Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg faktisk prøvet, dog uden held. Kender du tilfældigvis nogen indenfor et bryggeri?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

azad0021:
Flasken, undskyld den upræcise beskrivelse.

Du har helt tabt mig, er det flasker du søger eller er det et bryggeri der kan fremstille din sodavand ? 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis skal man starte med at lede efter virksomheder på alibaba - alibaba er for hele verden, hvilket ALLE ville vide hvis de havde besøgt sitet. At 80% af verdens produktion sker i Asien er jo så en anden ting.

Naturligvis skal du ikke købe flasker i Kina eller EU for den sags skyld!!

Du skal købe din egen flaske maskine og påfyldningslinie, og det kan jeg næsten gætte mig til ikke kan lade sig gøre...

Derfor er din bedste mulighed at du kan finde nogen der vil producere din sodavand mod at du betaler dem for det, det er ikke umuligt men du risikerer at skulle købe ret store mængder for at de vil omstille deres produktion. Men prøv at kom ind hos et mindre bryggeri.

Der er nu nok meget lille chance for at det bliver en succes hvis du står alene. Jeg tror man f.eks. kunne forvente at sælge 1kasse citronvand per uge i en mindre købmand, og det er en sodavand man kender. Kommer du med ukendt mærke og ukendt smag så opnår du ikke en kasse per butik, og lad os sige det lykkes dig at få en produktion på 500kasser. Kommer du ind 20 steder så vil det tage dig 25uger at sælge 500 kasser a 10kr. profit per kasse. Det vil give dig 5000kr. for 6måneders arbejde. Det kan jo ikke svare sig at levere 1 kasse per købmand og de vil ikke fylde deres lager op, så de vil ikke have mere...

Det er ikke sikkert mit regnestykke viser hele sandheden, men hvordan forestiller du dig at få det til at hænge sammen?

Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er flasker, jeg troede dog at det ene ville føre til det andet, altså hvis jeg fandt et bryggeri der kunne brygge det, så ville jeg også finde en potentiel flaskeproducent. 

Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mr. A

Tak for din meget omfattende besked, jeg har dog glemt at oplyse om en ting. 

Min sodavand er også innovativ i og med at den kan lyse og med en rigtig fed og skrigende farve endda. Jeg har fået fat på en masse store virksomhedsejere som synes at mit projekt er spændende, men de vil gerne have det fuldendte fysiske sample, dette kan jeg ikke gøre uden en leverandør tænkte jeg. 

Du må meget gerne rette på mig. 

//Azad 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg skal jo også passe på ikke at tage al mod fra dig, det lyder meget spændende hvis den er selvlysende (hvis det er uskadeligt!)

Jeg prøver blot at dreje dig ind på at du ikke selv bør producere.

Kunne du få 5øre per solgt sodavand som f.eks. Carlberg eller Harboe sælger, så er jeg sikker på du tjener bedre end hvis du selv skal producere.

Tager Harboe produktionen kommer du øjeblikkeligt ind i 500 butikker, og det hele giver meget bedre mening. For at vise dit produkt til f.eks. Harboe eller andre, ville jeg producere en kasse vand på en sodastream maskine, blot så de kan se og smage.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)