Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts med tryk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Fra  HerographicsDK Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at starte et tøjfirma op, hvor jeg har nogle t shirts der skal designes. 

Jeg har et rundt logo, som skal trykkes på venstre bryst.

Jeg skal i starten kun have lavet et par stykker, men efter det vil jeg gerne have produceret en del. Jeg skal ihvertfald bruge t-shirts i farverne hvid, sort og navy.

Nogle der kan hjælpe? evt. kender nogle gode steder, eller som bare kan hjælpe med at få dem trykt?

Tak :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miam

hvor gammel er du lige

der er krav hvis du skal havde tøjfirma skal du havde fast leverandør og et sted at sælge det eksempel webshop og hvis kæden bliver stor skal du også registres med cvr nr inde på virk.dk

jeg kan anbefale vistaprint

Mvh.

Mathias

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan levere t-shits i de farver du efterspørger til en god pris og i fin kvalitet, hvor det også er muligt at få bestille en mindre mængde her til start.

Jeg kan helt sikkert også hjælpe dig med at finde et sted du kan få lavet trykket.

Det kræver dog et CVR nummer.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

miam12345:
Jeg er igang med at starte et tøjfirma op

Du er så nr. mindst 1000 her på Amino som vil starte eget tøj brand.  Ret så tankevækkende at stor set ingen af jer har nogen som helt erfaring med tekstildesign / produktion eller markedsføring.  Er ked at sige det med det bliver virkelig en tur op af bakken i et meget hårdt og presset marked

Der findes et hav af tekstil trykkerier både i Danmark og udlandet søg evt. på serigrafi eller screen Printing.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)