Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaringer med Abandoned Cart funktionen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at sætte Abandoned Cart funktionen op på min shop.

Men jeg vil jeg høre om i evt. har gjort jer nogen erfaringer omkring det at få fat i de kunder der har været så fræk, at lade vare blive i kurven uden at købe dem?? :-)

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt et delay på 1 time på den mail der sendes ud, og spørg dem så om noget gik galt, og vedhæft et link til deres indkøbskurv, så de kan færdiggøre købet.

Virker dette ikke, så send endnu en mail en dag efter med en lille rabatkode, og se om det lokker dem tilbage :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger det ikke selv, og i Danmark er det som udgangspunkt ulovligt med mindre du faktisk allerede har fået lov til at sende reklamemails til kunden (de skal, altså inden de dropper kurven, have givet dig udtrykkeligt lov til, at du må sende dem reklamer!) Se afsnittet om "tabt kurv": http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vejledning/Ofte-stillede-spoergsmaal/Spam

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket plugin kan anbefales til en woocommerce shop??

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Straaberg:
Bruger det ikke selv, og i Danmark er det som udgangspunkt ulovligt med mindre du faktisk allerede har fået lov til at sende reklamemails til kunden (de skal, altså inden de dropper kurven, have givet dig udtrykkeligt lov til, at du må sende dem reklamer!) Se afsnittet om "tabt kurv": http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Vejledning/Ofte-stillede-spoergsmaal/Spam

Det er vel ikke en reklamemail hvis man spørger kunden om hun f.eks. havde problemer med at betale?

EDIT: Det er det så ifølge reglerne :(

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)