Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame via bloggere - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er netop gået gang med en proces, der indebærer at jeg udvider min shop med en stor mængde grafiske plakater - samt giver hele shoppen en visuel/grafisk makeover.

I forbindelse med implementering af ovenstående ville jeg godt prøve kræfter med noget markering i form af bloggere.

Jeg har dog ikke prøvet dette før, og er derfor lidt interesseret i at høre om jeres erfaring:

Hvem skal man have fat i?

Er der noget man skal være bestemt opmærksom på?

Kan det overhovedet betale sig i forhold til prisen?

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe

Først og fremmest vil jeg henvise til dette linkhttp://bloggersdelight.dk/for-annoncorer/

Men... jeg har gjort noget andet - og det har fungeret fremragende! Det, jeg gjorde, var at tage kontakt til enkelte bloggere - får du fat i dem, der er KÆMPE store, så koster det virkelig knapper; men det er op til dit budget, selvfølgelig. Dog er det nemt at blive snydt. "Jeg har 60.000 besøgende månedligt," siger nogle - men kigger du dybere i deres tal, er det med en gns. varighed på 6 sekunder... og så er det ikke så meget værd længere. 

Jeg skrev til en håndfuld bloggere for at spørge, om de kunne tænke sig at nævne min service... det ville de gerne. Og så tilbød jeg dem til gengæld at få deres blogindlæg delt på min FB-side samt komme med i nyhedsbrevet. Jeg får links og brugere, de får omtale. Perfekt. Smile1

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)