Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæææælp moms!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 16
Indlæg ialt: 87
Fra  PrimoFinans Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale dig at kaste lidt penge efter Johns litteratur om emnet. Det er letlæst og korrekt information.

Hvis du føler dig tryg ved emnet bagefter, så kan du kaste dig ud i at holde din økonomi ajour selv, men ellers vil jeg også anbefale dig at få noget assistance.

Det lyder som om du er på dybt vand. Det kan blive dyrt.

Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

i skal hvertfald ha super mange tak for hjælpen, jeg springer ud i det med moms men hvad angår fradrag for de forskellige udgifter holder jeg mig lige fra det til jeg har læst lidt i en af johns bøger, det kigger jeg på i morgen..

men endnu engang tak for hjælpen begge 2 :D

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :

..og hvis du vil have lidt hjælp til selvhjælp og måske til at finde et regnskabsprogram, sender du bare en mail.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

SKYND dig ud at finde en bogholder/et regnskabsbureau, som kan hjælpe dig med dette. Du vil ikke fortryde det.

At få lagt regnskabet over i kyndige hænder, er en af de bedste beslutninger du som erhvervsdrivende kan tage.

Som flere skriver er det ikke nødvendigvis svært at holde regnskab, men der er al mulig god grund til at hyre en professionel til at stå for det. Så kan du nemlig frigøre tid til andre ting, der giver mere værdi for dig og virksomheden.

Jeg startede selv med at bruge et online regnskabsprogram, hvilket jeg snildt kunne bruge 2-3 timer på hver måned. Tiden gik med oprettelse af kontakter/kunder/leverandører/fakturaer, scanning af kvitteringer, support, osv. osv. Nu har jeg i stedet hyret et regnskabsbureau, så jeg blot samler alle mine bilag og sender dem til hende i én månedlig mail. Derefter får jeg en opgørelse retur, så jeg kan se hvor meget jeg skal betale i moms og hvad jeg kan udbetale til mig selv (enkeltmandsvirksomhed).

Det har sparet meget for meget tid og bekymringer :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)