Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der hvis ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Henrik Hansen:

Men jeg både bor og udfører arbejdet i Danmark og er således socialt sikret i Danmark og uanset firma eller lønmodtager skal der blot betales Dansk skat.

Og et eller andet sted har Skatteverket i Sverige vel heller ikke lov til at undersøge vilkår, i et Dansk lovligt registreret firma tænker jeg eller har de ?

Det er givet ret - men de kan da lige så givet miste fradrag for at betale noget som SVENSK skat måtte anse for en ansat, hvis ikke de evt angiver det, som vi skal i DK til skat . Her skal vi angive person navn, adresse og fødselsdato for personer vi betaler. Mon ikke svensk skat er samme - uden jeg aner det

Dit problem er ikke stort, hvis du gør det i personlig virksomhed, men alvorligt hvis du gør det i selskabsform og skat så mener det er personlig indtægt

Det er jo noget med mange penge - hvorfor ikke bruge 400 kr på bindende svar fra skat (som så nok koster lidt til den skal formulere det korrekt ekstra)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er jo noget med mange penge - hvorfor ikke bruge 400 kr på bindende svar fra skat (som så nok koster lidt til den skal formulere det korrekt ekstra)
Hej John

Jeg er klar på at skat nok kan forklare og udbetaling Danmark kan. Men jeg er ikke regelrytteren, som har den tålmodighed, med mindre der er fare for det store revnerock,

Og det er er der nok ikke her,,som jeg kan forstå det,,,hvilket også var min egen første tanke, men der kunne jo være et big bang som lige var overset..

Super / tak

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)