Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter portal? Har Amino fulgt med tiden?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig, eller mangler der ikke en ny dansk iværksætterportal? Amino virker forældet.
En ny portal der integrerer andre sociale medier, et sted med bedre mulighed for at dele billeder og video, chat og daglige nyheder omkring iværksætteri, en portal med mulighed for at lave en personlig profil som kan personliggøres med lyd, billeder, vifeideo og tektst så man kan præsentere sig selv og evt. produkter. Et sted med mere liv og dynamik.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du går bare i gang :-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg personligt savner det ikke. Især ikke, at blive præsenteret for andres produkter Skype-Puke

Nej tak til mere tjubang herfra.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kunne da være rigtig gode perspektiver i at integrere nyere teknologier, men... og dette er et STORT men.

Et forums succes handler i høj grad om brugerne. Både antallet, men også kvaliteten af indlæg etc.

Så det er nok teknisk muligt at lave noget af det du foreslår, men med mindre du virkelig har evnerne til at skabe en flok loyale brugere så kommer du ikke så langt. Desværre.

Og så er tiden jo lidt imod fora generelt, da vi allerede ser at flere og flere fora lukker ned til fordel for fx FB, google+ etc.

Hilsen Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan se at du er tilmeldt 4.feb. 2017 og dermed ikke har oplevet ret meget på Amino.

Efter min opfattelse ville det for længst være en mulighed på Amino hvis man manglede det du efterlyser.

Tror du får meget svært ved at starte en portal op med billeder og integration som du nævner, men du kan jo bare her på Amino foreslå at folk sender billeder m.v. til dig og så lade det indgå i et debatindlæg eller lign. så vil du se om det overhovedet er noget som interesserer.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 4. Feb 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er gammel bruger af Amino og synes ikke siden har udviklet sig med tiden.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror egentlig at en del trafik er flyttet fra fora, helt generelt, til eks. Facebook grupper.

Jeg tror at man skal tilbyde noget som er markant bedre, for at flytte brugere fra eks. Amino og Facebook, til en ny platform. Det kan sikkert lade sig gøre, men jeg tror ikke det er nogen nem opgave.

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er et stykke inde i fremtiden på min computer :-)

Jeg kan se at dit indlæg er postet :

Desmond007
Skrevet02-08-2017 kl. 17:16

Hilsen Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desmond007:

Jeg er gammel bruger af Amino og synes ikke siden har udviklet sig med tiden.



Det har du sådan set ret i. Meget trafik er nappet af Facebook og det kan vi ikke gøre noget ved. Men det er jo også godt at mange er glade for det de kanaler. What ever works :-)
Og så bruger rigtig mange brugere reklameblockere og det gør at det er super svært at få det til at løbe rundet. Amino er ikke en god forretning, men det er noget vi hygger os med og giver værdi for mange iværksættere :-)

De bedste hilsner

Martin

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)