Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil prøve at oprette en webshop, men helst uden at skal betale alt for meget om måneden i omkostninger for den.
Er ret habil med IT, men ikke til webshops eller lignende. Har prøvet at søge på google og shopify + lignende dukker op, men ved ikke om det er det bedste.

Hvad er jeres erfaring omkring nye nemme måder at få lavet en på?
Kan godt selv ligge billeder, tekst, osv. ind og har en NAS den kan ligge på, men måske jeg ligger den op hos dandomain, så jeg slipper for nede tid når rosinen(konen) hiver strømstik eller lignende ud når hun støvsuger Skype-TongueOut

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Hvis du er i tvivl om hvilket system du skal vælge, så kan denne guide måske hjælpe dig lidt på vej: https://grafikr.dk/woocommerce-vs-shopify/ 

Du er velkommen til at give mig et kald eller sende en mail, så kan jeg høre om dine behov og komme med professionel rådgivning ift. hvilket system, der passer bedst til dig. 


Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Hvis du ikke orker de løbende månedlige omkostninger, så er WooCommerce / WordPress er oplagt valg. Med en WooCommerce webshop får du en komplet webshop, hvor du selv kan tage kontrollen over dine udgifter. Den primærer udgift ligger altså ved selve etableringen - med mindre du selv kaster dig ud som webudvikler :-) 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops i netop WooCommerce. Du kan evt. søge lidt inspiration på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer. Endvidere kan du læse om løsningen her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop 

Med denne løsning levere vi en færdig webshop, som du dernæst kan tage i brug fra dag 1. Altså du kan selv oprette produkter, modtage ordre samt alt andet der høre med i en gængs webshop. 

Hiv gerne fat i mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ringe 70 40 40 50 - Så kan vi tage en snak omkring dine ønsker :-) 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

  1. Tid er ikke gratis
  2. Ordentlige templates er ikke gratis
  3. Eksperthjælp er ikke gratis
  4. Tilpasning af webdesign er ikke gratis
  5. Lære at kode er ikke gratis - fordi tid er ikke gratis!!!

Jo det er det faktisk hvis du vælger at oprette en Weebio webshop.


Ingen uforudsete udgifter eller vedligeholdelse af server, sikker eller selv sørge for opdateringer af din webshop.

Fast pris inklusiv betalingsgateway og ingen overraskelser - som kræver eksperthjælp!!

Du kan selv redigere alle de her ting i din Weebio Webshop uden at kunne kode....

 

  • Udskifte banner,

  • Udskifte logo

  • Udskifte indkøbskurv ikon

  • lægge tekster på banner billeder

  • Udskifte produkter på forsiden

  • Styre lager pg lagerlokationer

  • Redigere billeder og udskifte

  • Ændre tekster  og farver på alle knapper

  • Ændre farver på alle sider

  • Redigere footer og links

  • Tilføje Sociale medie kontoer

  • Rykke rundt på designelementer

  • Bygge dropdown menu

  • Oprette ekstra blog

  • Indsætte Youtube videoer

  • etc...

 

Du kan de samme ting i de fleste andre webshop systemer...

Bare ikke uden at kunne kode og bruge mange timer på at lære det hele...

 

  1. Se alle vores gratis Template Her
  2. Opret en gratis webshop på prøve her


Tjek os ud og se om Weebio ikke er noget for dig!!!

Vi har 30 dages gratis prøveperiode.. ingen binding eller kreditkort op af lommen....

God arbejdslyst!!


René

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det skal være billigt, ville det være en god idé at kigge mod WooCommerce. Men hvis du ikke gider bruge meget tid på at sætte dig ind i det, så er Shopify et langt bedre bud for dig. Det hele kommer an på, hvad du gerne vil.

Hvis det er, har jeg skrevet om både Shopify og WooCommerce lige her. Det burde give dig et indtryk til, hvad der vil være den bedste løsning for dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)