Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En udvikler, der vil med....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Udvikler, programmør eller koder - jeg aner ikke, hvad man kalder det. Men hvad jeg ved er, at jeg ikke selv evner det. Derfor søger jeg en, der kan stå for det tekniske arbejde, mens jeg sørger for aaaaalt det andet. Kort sagt; jeg tager outbound, du inbound.

Alt er parat og klartgjort til, at en portal, der sparker røv, rammer jorden. Og vi er allerede godt på vej....



Beskrivelse af projektet:

Jobtilunge.dk er en online platform, hvor unge kan søge job (13-25). Virksomheder betaler for annoncering, og både enkelte jobannoncer, klippekort (adgang til 5 jobannoncer) og pakkeløsning (bannerannoncering) er solgt. De unge er ikke et problem at fange; dem har jeg gennem Facebook, nyhedsbrev, SEO osv. Det meste arbejde for mig er B2B. F.eks. til markedsføring mod de unge har jeg lanceret www.ungeavisen.dk, der bringer nyheder til unge - herpå er det OGSÅ mulighed for salg af bannerannonce samt naturligvis reklamer for Jobtilunge.dk, hvor målgrupperne stemmer overens.

Hvad har jeg gjort indtil videre?
- ....få etableret en prototype og allerede skabt omsætning
- ....kommet i snak med større kunder, der kan træde til og aflægge ordre, når det nye website er klar.
- ....etableret mig et netværk på markedet samt fået en fornemmelse, erfaring og viden for og indenfor markedet.
- ....personlig branding, hvor jeg holder foredrag om at være ung iværksætter på bl.a. folkeskoler.

Og hvad kommer jeg til at sørge for?
- Markedsføring; sociale medier, SEO, tekstskriveri mv.
- Det administrative; bogføring, moms
- Kundekontakt og -service
- Salg
- Idé-generering og produktudvikling (kan du selvfølgelig også bidrage med)

Hvad håber jeg, du kan?
- Programmere vores hjemmeside færdig og videreudvikle (Umbraco-løsning)
- Hvem ved? Måske app-udvikling på et senere tidspunkt
- Sparring


Hvem er jeg?

Jeg er 17 år, og derved evner jeg at sætte mig ind i de tanker, unge gør sig. Og i al ydmyghed må jeg indrømme, at jeg er sku dygtig til det her - specielt efter et par måneder med prototypen, hvor der har været måde proof of concept og proof of business i et lille omfang. Det faktum, jeg brænder for det her, er måske ikke nødvendigt at sætte ord på - det håber jeg, at du allerede kan fornemme. Min arbejdsuge er ikke 37 timer; lad mig blot sige det sådan. Og jeg har 110% troen på, st hvis en udvikler kommer med, bliver dette Danmarks næste KÆMPE iværksættersucceshistorie.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Med venlig hilsen

Kasper Friis
kasperfriis@jobtilunge.dk
26 71 00 78

Fra Odense
Tilmeldt 7. Feb 15
Indlæg ialt: 61
Fra  EBO INVEST IVS Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Det er ikke noget jeg selv vil hoppe ind i, men jeg vil gerne tilbyde dig min uforbeholden hjælp helt gratis, til at du kan finde den rette til dit team, for det lyder rigtig spændende. Hvis du er frisk på at tage en snak, kan du fange mig på webcofounder@gmail.com eller 53 83 36 33.

Mvh. Esben Brandborg Østerby

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Hvor langt er du med platformen siden dit valg er faldet på umbraco? Jeg er nysgerrig fordi jeg synes det lyder spændende. men jeg har ikke kodet .net længe, men er mere over i php-verdenen.

// Bo

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Vi er næsten færdige. Få uger.

Men en app-udvikler er også noget, der står HØJT på listen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)