Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I hjælpe mig i gang

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ja, men som skrevet ovenfor så har jeg en aftale med Popsugar. Derfor irriterer det mig at blive skudt i skoene at jeg bruger deres content på uhæderlig vis. Jeg kommenterer heller ikke på andres indhold, da jeg ikke kender konteksten.

Men fortsæt endelig med at ødelægge tråden.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Jakobsen:

Ja, men som skrevet ovenfor så har jeg en aftale med Popsugar. Derfor irriterer det mig at blive skudt i skoene at jeg bruger deres content på uhæderlig vis. Jeg kommenterer heller ikke på andres indhold, da jeg ikke kender konteksten.

Men fortsæt endelig med at ødelægge tråden.

Jeg startede med at spørge til det, uden at beskylde dig for noget, og du svarer du afventer deres godkendelse.

Dermed siger du jo selv du ikke har ret til at bruge det, for du har ikke fået godkendelsen endnu.

Men altså der er ikke mere i det, og du kan give 1-stjerne alt det du vil. Men når man på et forum hvor mange selv er "content producers", skriver man bruger andres indhold, inden man har fået lov til det, så er det altså forventeligt at der kommer kommentarer til det. Det kan du så blive sur over, men sådan er realiteterne bare.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

..og skal vi liiiiige få med, at et mundtligt tilsagn er lisså gyldigt som et skriftligt??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

..og skal vi liiiiige få med, at et mundtligt tilsagn er lisså gyldigt som et skriftligt??

Ja det har du ret i. Nu skal vi ikke sidde og vade rundt i det, men det fremgår ikke af indlæggene at der er et mundtligt tilsagn. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Ja det har du ret i. Nu skal vi ikke sidde og vade rundt i det
Det har du ret i, men heller ikke, at der ikke gjorde.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg tænker at der med forummets titel ikke menes hjælp i form af links, men nærmere hjælp til selvhjælp. Og så er det ikke specielt fordrende for din sag, at du farer i krudthuset når nogen spørger ind til indholdet på din side. Thomas Frost var sandsynligvis ikke ude på at ødelægge din tråd, og som jeg ser det forsøgte han egentlig bare at hjælpe dig. Det kan jo i sidste ende gå hen og blive rigtig dyrt, hvis du ikke har tilladelserne i orden. Det er jo selvfølgelig dit eget problem, men du efterlyser jo netop hjælp fra os andre, og det får du så.

Linkbuilding er en svær disciplin at mestre, og ikke noget man bør tage for givet at andre gør for dine blå øjnes skyld. Du får med andre ord ikke noget ud af at bede om links på denne måde.

Spørg hellere dig selv: "Hvad kan JEG bidrage med?", frem for: "Hvad kan DE bidrage med?"

Outreach er din ven i denne sammenhæng. Brug f.eks. en halv til en hel time på at søge efter sider som din, og tag kontakt med tilbud om et velskrevet indlæg der passer til siden. Du har jo også allerede godt gang i de sociale medier kan jeg se, så du har et godt udgangspunkt.

Held og lykke med siden :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)