Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en appudvikler til mit nystartet projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg sidder med en ide til et projekt jeg gerne vil realisere. Desværre har jeg ikke den største viden inde for appudvikling og alt der har med programering at gøre.

Applikationen skal indholde følgende:

* En mulighed for transaktion fra Mobilepay, Mastercard og andre Betalingsmetoder. 
* Man skal kunne have mulighed for oprette sig, samt logge ind på applikationen (Helst skal det være i forbindelse med facebook, så man kan komme ind på applikationen den vej). 
* Der skal være mulighed for at scanne en QR-kode. 
* Indgraveret google maps, samt gps-placering. 
* Et søgefelt skal være gældende. 
* Mulighed for at tage billeder gennem applikationen. 
* Mulighed for indgravering af billeder.

Jeg søger en udvikler der kan lave det til både android og apple. Jeg vil helst oprette en form for demo af applikationen lige i øjeblikket. Så hvis du er interesseret i at tjene nogle penge inde for dit erhverv/hobby så må du meget gerne kontakte mig, så kan vi hurtigt finde frem til en forhandling. Samtidig har jeg brug for en mand på mit team der er interesseret i at opdatere og få nogle procenter af mit projekt. Hvis det vækker interesse, så må du meget gerne skrive en besked til mig, så jeg kan forklare dig idegrundlaget bag projektet.

En henvendelse mht. en mulig interesse i projektet, kan du kontakte mig på min E-mail: Filip-m-nyborg@hotmail.com

Tak på forhånd.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)